annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Slepen en neerzetten en betekenis van "gereed" met en zonder "donker gevulde" balk

RÉSOLU
5 RÉPONSES 5
dutchbarnie
Apprentice
Message 1 sur 6
4 788 Visites
Message 1 sur 6
4 788 Visites

Slepen en neerzetten en betekenis van "gereed" met en zonder "donker gevulde" balk

Dag.

Ik ben driftig aan het backuppen van mijn Synology naar mijn Medion via "slepen en neerzetten".

Wat mij opvalt is dat het vakje achter de upload status de ene keer volledig 'gevuld' is en de andere keer blank blijft !!

Ik kan niet vinden wat de betekenis is maar heb het vermoeden dat het te maken heeft met een onjuiste en niet volledige upload dan wel een mappenstructuur in die directorie.

Maar zoals gezegd, ik kan er niets over vinden.

Zie plaatje als voorbeeld.

 

Verder "lijkt" het er op dat afwijkende files zoals een ISO bestand niet wordt geupload als het in de directorie muziek staat?

Tenminste, er worden dergelijke files overgeslagen bij het uploaden.

RaRa?

 

Mvg, Dirk

 

medion_gereed.JPG

1 SOLUTION APPROUVÉE

Solutions acceptées
dutchbarnie
Apprentice
Message 6 sur 6
5 984 Visites
Message 6 sur 6
5 984 Visites

Dag.

 

Ik ben er inmiddels achter dat grote files > 2,2GB toch echt overgezet moeten worden met "slepen en neerzetten" vanuit verkenner.

Dan pas worden files van deze grootte en groter overgezet.

Dus het heeft niets met ISO te maken maar alles met grote files.

Om e.e.a. soepel te laten verlopen heb ik de drives als netwerkdrives gemapt.

Werkt plezierig en snel.

Filezilla heb ik nog uitgeprobeerd.

 

Alle mappen waarvan de knop niet donker was misten files >2,2Gb dus.

Groeten, Dirk

Voir la solution dans l'envoi d'origine

5 RÉPONSES 5
Anu
Scientist
Message 2 sur 6
4 781 Visites
Message 2 sur 6
4 781 Visites

Hoi @dutchbarnie

 

Als bestanden inderdaad corrupt raken en de nas detecteerd dat, zou ik toch wel verwachten dat je daar iets van een foutmelding van zou moeten krijgen? Maar dat is niet het geval begrijp ik. 

"De meester van de zwarte molen" bestaat maar uit 2 files als ik je screenshot goed lees, die zou je redelijk eenvoudig kunnen controleren op volledigheid lijkt me? En wellicht zou je die simpel kunnen vergelijken met een andere upload die uit 2 bestanden bestaat zoals "Contraband"? Ik kan  me eigenlijk geen logische verklaring bedenken waarom er onderscheidt gemaakt wordt tussen die verschillende uploads.

Zijn ze trouwens wel echt voltooid? Het vierkantje voor de gereed lijkt op het icoontje wat je krijgt als er bepaalde tekens niet door een programma wordt herkend.

 

Met betrekking tot de Iso's, ik kan me voorstellen dat er alleen bestanden van audio bestandstype naar de map muziek kunnen worden verplaatst, kun je dezelfde bestanden wel uploaden naar andere mappen? 

 

Groetjes, 

Anu

 

dutchbarnie
Apprentice
Message 3 sur 6
4 775 Visites
Message 3 sur 6
4 775 Visites

Dag.

Dank voor het antwoord.

De meester van de zwarte molen heeft maar 1 bestand, een ISO, en die is NIET overgezet naar de Medion !!

Earth & Fire 2004 is dan weer wel overgezet maar heeft dus hetzelfde met de knop gereed.

Ik had al eerder gecontroleerd voor deze post op het forum of er iets mis ging en dat is het geval.

En dat was met een muziek ISO.

Met Filezilla kan ik het log real time bekijken en zie met FTP dat van de 100 files er 75 mislukken als ik 10 tegelijk upload.

Doe ik er 1 voor 1 en hou de snelheid laag dan gaat het nog.

 

Beetje vreemd allemaal.

Zelfde als het kopieren van een USB (backup).

Ca. 30 procent is gelukt, de rest is niet overgezet (poort voorzijde).

 

Verklaring voor wat er nu daadwerkelijk gebeurd?

Ik niet.

Wie wel?

 

Trouwens Axentra, de aanbieder van de Lifecloud, beantwoord ook GEEN vragen van consumenten !!

Doodse stilte allemaal.

Beetje een zootje zogezegd.

 

Groeten en tot horens.

Dirk

Anu
Scientist
Message 4 sur 6
4 767 Visites
Message 4 sur 6
4 767 Visites

Ik ben bang dat ik helaas ook geen antwoord voor je heb 😞

 

Groetjes, 

Anu

dutchbarnie
Apprentice
Message 5 sur 6
4 759 Visites
Message 5 sur 6
4 759 Visites

Dag.

 

Toch bedankt voor het meedenken Smiley heureux

 

Groeten, Dirk

dutchbarnie
Apprentice
Message 6 sur 6
5 985 Visites
Message 6 sur 6
5 985 Visites

Dag.

 

Ik ben er inmiddels achter dat grote files > 2,2GB toch echt overgezet moeten worden met "slepen en neerzetten" vanuit verkenner.

Dan pas worden files van deze grootte en groter overgezet.

Dus het heeft niets met ISO te maken maar alles met grote files.

Om e.e.a. soepel te laten verlopen heb ik de drives als netwerkdrives gemapt.

Werkt plezierig en snel.

Filezilla heb ik nog uitgeprobeerd.

 

Alle mappen waarvan de knop niet donker was misten files >2,2Gb dus.

Groeten, Dirk

5 RÉPONSES 5