abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Nas P89634 (MD 90221) Niet te bereiken via internet

4 ANTWORTEN 4
Vesuvius
New Voice
Nachricht 1 von 5
3.975 Aufrufe
Nachricht 1 von 5
3.975 Aufrufe

Nas P89634 (MD 90221) Niet te bereiken via internet

Mijn Nas server heeft gewerkt. Tot er een stroomstoring kwam en ik de boel weer opnieuw moest instellen. Op de PC is een z-schijf aangemaakt, werkt prima. De blauwe en groene lampjes werken perfect. Als ik in het lokale netwerk ben is er niets aan de hand. Ik kan dan met bv. een laptop gewoon bij de inhoud. Maar als ik het via "buiten" probeer lukt het onmoeglijk. Rarara... En het heeft écht gewerkt!

4 ANTWORTEN 4
Anu
Scientist
Nachricht 2 von 5
3.966 Aufrufe
Nachricht 2 von 5
3.966 Aufrufe

Hoi @Vesuvius , 

 

Ik vond in de handleiding dat je remote acces via de instellingen kunt aan en uitzetten, heb je daar al naar gekeken? En verder zul je denk ik in je router het een en ander aan port-forwarding moeten instellen? Ik durf alleen niet te zeggen welke poorten de NAS precies gebruikt, daarover heb ik in de handleiding niets terug kunnen vinden.

 

Groetjes, 

Anu

Vesuvius
New Voice
Nachricht 3 von 5
3.940 Aufrufe
Nachricht 3 von 5
3.940 Aufrufe

Nee, nog steeds niet!

Anu
Scientist
Nachricht 4 von 5
3.935 Aufrufe
Nachricht 4 von 5
3.935 Aufrufe

Hoi @Vesuvius , 

 

Wat bedoel je precies, nog steeds niet? Wat heb je precies allemaal wel of niet geprobeerd?  Buiten wat ik eerder vermeldde heb ik helaas geen andere suggesties. 

 

Groetjes, 

Anu

Vesuvius
New Voice
Nachricht 5 von 5
3.931 Aufrufe
Nachricht 5 von 5
3.931 Aufrufe

Ik heb alle instellingen conform de handleiding nagelopen en ook de routerinstellingen gecontroleerd. En toch krijg ik na het gebruik van de app "Apparaat kan geen verbinding maken met de portal. Zorg ervoor dat de "Product"correct is en je hebt een internetverbinding."

 

 

 

4 ANTWORTEN 4