annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NAS P89650 word niet gevonden door medion nas tool

2 ANTWOORDEN 2
bob-break
Beginner
Bericht 1 van 3
2.962 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.962 Weergaven

NAS P89650 word niet gevonden door medion nas tool

NAS draait in een netwerk en word in het netwerk gevonden door alle aangeloten stations via windows. 

Nu de instalatie van medion nas tool: instalatie vraagt in een schermpje om de nas te selecteren. maar scherm blijft leeg.

 

Kortom de medion nas tool kan de P89650 niet vinden (ook geprobeerd met firewall uit,zowel router als pc)

is er iemand die raad weet

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
2.942 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.942 Weergaven

Hoi @bob-break

 

Welke NAS-tool bedoel je precies? En hoort die tool wel bij deze versie van de NAS? Zover ik weet heeft Medion meerdere soorten besturingssystemen op hun NAS-sen staan, ik dacht dat je de configuratie op de nieuwere versies doet via www.lifecloudmedion.com, niet via een aparte tool?

 

Groetjes, 

Anu

bob-break
Beginner
Bericht 3 van 3
2.933 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.933 Weergaven

Bij de nas werd een bedienunganleitung mee geleverd en een cd met software van www.medion.com Part-no 2005 4473

Op deze cd staat dus medion NAS tool en memeo back up.

 

De "nieuwe manier" via medion lifecloud geeft geen verdere mogelijkheden dan het alleen uploaden van enkele bestanden naar een vooraf ingestelde map.

 

Via het Ip adres kan ik wel in de basis instelling komen van de nas om een emailadres in te vullen voor foutmeldingen en het evt formateren van de hd en wat persoonlijke voorkeuren.

Het daadwerkelijk instellen van een wekelijkse back up op een usb3 externe hd gaat dus niet lukken als de software de nas niet kan vinden. ik weet niet wat er met de software normaal mogelijk is. maar een limiet instellen per gebruiker en een back-up maken moet toch wel kunnen net zoals het up of downloaden van een map met bestanden. 

of moeten we alles in zippen

 

2 ANTWOORDEN 2