annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

FTP van NAS 1 naar NAS Medion

RÉSOLU
3 RÉPONSES 3
dutchbarnie
Apprentice
Message 1 sur 4
4 328 Visites
Message 1 sur 4
4 328 Visites

FTP van NAS 1 naar NAS Medion

Dag.

Vandaag met Filezilla bestanden aan het overzetten geweest van een Synology naar de Medion (gedeeldebestanden).

Van de 50 geuploade bestanden zijn er 46 niet gelukt (om eens een voorbeeld te noemen !!

Directorie word netjes aangemaakt maar files kopieren gaat geweldig mis.

Op mijn andere Medion NAS is me dit ook al opgevallen, ook met Filezilla.

Er worden gewoon bestanden overgeslagen en komen bij mislukt te staan.

Om bestand voor bestand over te zetten is ook waardeloos (moet nog >2 TB uploaden).

Gewoon via poort 21 en normale aanmelding via Filezilla.

RaRa?

 

Ben het nu met Agent (slepen en neerzetten) aan het proberen maar Filezilla werkt plezieriger.

Mvg, Dirk

 

1 SOLUTION APPROUVÉE

Solutions acceptées
dutchbarnie
Apprentice
Message 4 sur 4
5 229 Visites
Message 4 sur 4
5 229 Visites

Dag.
De niet Medion directorie "mappen" als netwerkdrive en vervolgens met Filezilla de Medion benaderen.

Oversturen bestanden gaat dan goed.
Ook groeter bestanden dan 2,2 GB.

Niet te veel verbindingen open zetten in Filezilla omdat de Medion dit niet kan verwerken (>4 geeft problemen).

Soms valt het netwerkverkeet helemaal stil vanwege de koeling op de Medion die aangegaan is.

Zodra hij weer voldoende afgekoeld is gaat de data transfer weer verder.

Groeten, Dirk

Voir la solution dans l'envoi d'origine

3 RÉPONSES 3
Anu
Scientist
Message 2 sur 4
4 322 Visites
Message 2 sur 4
4 322 Visites

Hoi @dutchbarnie

 

Ik heb zelf geen ervaring met NAS servers, maar het is voor andere gebruikers die er wellicht wel meer van weten wel handig om te weten om welke NAS het precies gaat, wat is het MD of het MSN nummer van je NAS?

Als ik het goed begrijp is het specifiek met  Filezilla dat het niet goed werkt, andere programma's werken wel goed? En maakt het  misschienverschil of je de bestanden vanuit een PC probeert over te zetten in plaats van vanaf een andere NAS? 

 

Groetjes, 

Anu

dutchbarnie
Apprentice
Message 3 sur 4
4 314 Visites
Message 3 sur 4
4 314 Visites

Dag.

Dank voor de respons.

Het betreft dataverkeer tussen een Synology DS411J naar een Medion X88300 (MD90245).

De map(pen) op de DS zijn gedeeld over het netwerk.

Ik heb het hedenochtend nogmaals geprobeerd via Verkenner (stuur naar mijn lifecloud www) en dat gaat ook redelijk goed.

Echter ......... ik zou graag Filezilla gebruiken (standaard gebruiker met username en password) op poort 21.

Van daaruit is mijn hele netwerk zichtbaar, benaderaar en bestanden snel te kopieren.

Mvg, Dirk

 

dutchbarnie
Apprentice
Message 4 sur 4
5 230 Visites
Message 4 sur 4
5 230 Visites

Dag.
De niet Medion directorie "mappen" als netwerkdrive en vervolgens met Filezilla de Medion benaderen.

Oversturen bestanden gaat dan goed.
Ook groeter bestanden dan 2,2 GB.

Niet te veel verbindingen open zetten in Filezilla omdat de Medion dit niet kan verwerken (>4 geeft problemen).

Soms valt het netwerkverkeet helemaal stil vanwege de koeling op de Medion die aangegaan is.

Zodra hij weer voldoende afgekoeld is gaat de data transfer weer verder.

Groeten, Dirk

3 RÉPONSES 3