annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Autolader voor de MD97920

6 ANTWOORDEN 6
Cdreessen
Beginner
Bericht 1 van 7
47.261 Weergaven
Bericht 1 van 7
47.261 Weergaven

Autolader voor de MD97920

Goedemiddag, Ik zoek een autolader voor mijn MD97920 navigatiesysteem, omdat de kabel helaas tusen de rails van mijn stoel terecht gekomen is en ik nu 2 kabeltjes heb. Op de Medionshop vind ik geen nieuwe adapter, levert Medion geen nieuwe adapters? Zou toch zonde zijn als ik de navigatie weg moet gooien door alleen een kapot kabeltje. Of weet misschien iemand een ander merk autoadapter wat ook compatible is met een medion navigatiesysteem? Met vriendelijke groet, Chris
6 ANTWOORDEN 6
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 7
47.242 Weergaven
Bericht 2 van 7
47.242 Weergaven

Hoi @Cdreessen, welkom in de community. B.v. hier http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-navigatiesystemen/a1047280163-otb-autolader-me... of eventjes zelf via google naar andere autoladers zoeken. Veel succes en groetjes. Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Fieldy81
Trainee
Bericht 3 van 7
47.232 Weergaven
Bericht 3 van 7
47.232 Weergaven

Beste Cdreessen, Deze caradapter kun je gewoon bij Medion bestellen via de Medion Serviceshop: https://www.medion.com/medionserviceshop/search?sbf=true&sfs=1&msn=40025358&catchword=
Contessa
Explorer
Bericht 4 van 7
47.208 Weergaven
Bericht 4 van 7
47.208 Weergaven

Hallo @Cdreessen

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
Cdreessen
Beginner
Bericht 5 van 7
45.586 Weergaven
Bericht 5 van 7
45.586 Weergaven

Goedemorgen, Het verschil is toch best groot tussen die op marktplaats en die van Medion zelf, is dat wel te vertrouwen? De lader ziet er ook heel anders uit kwa model dan de originele lader? Op zich die €5,95 is geen gigantisch bedrag dus mocht het om wat voor reden dan ook niet werken kun je altijd nog de originele proberen, maar kan ik daarmee niets beschadigen aan het navigatiesysteem zelf? Met vriendelijke groet, Chris
Fieldy81
Trainee
Bericht 6 van 7
45.569 Weergaven
Bericht 6 van 7
45.569 Weergaven

Hallo @Cdreessen, Als ik jou was zou ik de originele nemen. Wel iets duurder maar gewoon het zekere voor het onzekere.
Captain_Obvious
Apprentice
Bericht 7 van 7
43.995 Weergaven
Bericht 7 van 7
43.995 Weergaven

Alleen bij nieuwe navigatiesystemen zit meestal in de lader ook de TMC antenne, de oudere modellen hadden een speciale aansluiting voor TMC.

En als dat laatste het geval is, dan is elke autolader met een microusb aansluiting in principe goed. Als je je navigatie namelijk kunt opladen aan de USB poort van je PC, dan dus ook met een autolader die via USB stroom levert. Je kunt zelfs een lader gebruiken met alleen een normale USB poort en dan je kabel die je normaal tussen navigatiesysteem en pc gebruik, in je auto gebruiken.

Succes
6 ANTWOORDEN 6