annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

x5004

2 ANTWOORDEN 2
BBen
Newcomer
Bericht 1 van 3
10.451 Weergaven
Bericht 1 van 3
10.451 Weergaven

x5004

Hoi

Ik kocht in november 2015 een Medion smartphone X5004.

In februari heb ik hem al terug moeten sturen: hij liep voortdurende vast, soms midden in een sms of een gesprek.

Ik kreeg een nieuwe want de vorige bleek onherstelbaar.
Deze heb ik sinds maart en ... dezelfde symptomen!

Ik heb hem al teruggezet naar de fabrieksinstellingen, zoals gevraagd en nu is het afwachten.

weet er iemand welke APP mogelijk verantwoordelijk zou kunnen zijn voor het vastlopen

?

Of is dit gewoon een slechte smartphone?

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
10.159 Weergaven
Bericht 2 van 3
10.159 Weergaven

Hoi @BBen

 

Zeker omdat je niet iets van een foutmelding krijgt (toch?), kun je denk ik lastig zo zeggen welke app dit veroorzaakt, dat kan vanalles zijn. 

Een factory reset is op zich geen slecht idee, maar dan zou ik wel eerst testen, zonder dat je je google account aanmeld, zodat niet meteen weer al je apps gesynced worden. Als het hij dan doet, zou het het  beste zijn als je 1 voor 1 alles weer erop kunt zetten, en dan steeds even testen, als het dan terugkomt weet je waar het aan ligt. 

 

Groetjes, Anu

GeertVR
Beginner
Bericht 3 van 3
2.981 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.981 Weergaven

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem al maanden

vanmorgen kreeg ik nog een mail terug van Medion , dat ik via de aan/uit knop en de volume knop moest resetten.

heb ik gedaan , alles gewist , bij opstarten enkel , taal geselecteerd , wifi ingegeven . daarna volgden direct 22 updates van de door medion geinstalleerde apps.

na de vollige reset, HAD IK REEDS NA 15 MINUTEn TERUG HETZELFDE PROBLEEM.GSM VAST EN HEROPSTARTEN !!!

Werkt nu dus echt op mijn zenuwen .. dat ze nog steeds na zoveel klachten (internet staat er reeds vol van) nog GEEN oplossing hebben.

Heb deze gsm ook sedert november 2015 , bezorg ons aub de juiste info voor garantie , maak het in orde , en best vanal , betaal ons terug , neem deze serie gsm's terug en betaal de klanten terug !

 

mvg Geert VR

2 ANTWOORDEN 2