annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD 18379 Dweilrobot - alleen strepen

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
PetH
Trainee
Bericht 1 van 5
2.658 Weergaven
Bericht 1 van 5
2.658 Weergaven

MD 18379 Dweilrobot - alleen strepen

Goedemorgen,
Onze medion dweilrobot MD 18379 trekt alleen nog maar 6 strepen daar waar het water eruit komt. 

Als hij met een natte borstel begint gaat het wel goed, maar zodra de borstel droger wordt, wordt het water niet meer goed verdeeld. 

De borstel neemt dus blijkbaar niet goed water op van het water wat de robot op de vloer spuit. Ik heb al een nieuwe borstel geprobeerd, maar daar gebeurt hetzelfde.
Waar zou dat aan kunnen liggen?

 

Met vriendelijke groet, Petra

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
PetH
Trainee
Bericht 4 van 5
2.598 Weergaven
Bericht 4 van 5
2.598 Weergaven

Ondertussen is het me gelukt. Ik heb alles nog een keer goed schoongemaakt en de robot laten werken met heet water en een scheut azijn.

Blijkbaar zaten toch op de een of andere manier de sproeigaatjes verstopt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Outy
Moderator
Bericht 2 van 5
2.654 Weergaven
Bericht 2 van 5
2.654 Weergaven

Hey @PetH 

 

Wat voor ondergrond gaat het om en zijn er eventueel huisdieren en/of veel vieze schoenen waardoor bijv. modder mee naar binnen komt?

 

Groetjes,

Outy

PetH
Trainee
Bericht 3 van 5
2.649 Weergaven
Bericht 3 van 5
2.649 Weergaven

Het is een gladde betonvloer. Er zijn katten, maar de vloer wordt iedere nacht helemaal gezogen door onze robotstofzuiger en pas daarna gaat de dweilrobot aan. Er zit wel eens vuil tussen de borstel en de rand van de robot, maar als ik dat weghaal maakt dat geen verschil.

PetH
Trainee
Bericht 4 van 5
2.599 Weergaven
Bericht 4 van 5
2.599 Weergaven

Ondertussen is het me gelukt. Ik heb alles nog een keer goed schoongemaakt en de robot laten werken met heet water en een scheut azijn.

Blijkbaar zaten toch op de een of andere manier de sproeigaatjes verstopt.

Outy
Moderator
Bericht 5 van 5
2.593 Weergaven
Bericht 5 van 5
2.593 Weergaven

Hey @PetH 

 

Het kan inderdaad voorkomen als een van de sproeikoppen verstopt zit, ik ben blij dat de dwijlrobot nu werkt!

Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen dan kun je proberen (voorzichtig) de sproeikop voor te prikken met een kleine naald.

 

Groetjes,

Outy

4 ANTWOORDEN 4