annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD 44258 Projectiewekkerradio - weekdagen

2 ANTWOORDEN 2
c-h
Beginner
Bericht 1 van 3
1.121 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.121 Weergaven

MD 44258 Projectiewekkerradio - weekdagen

We hebben een MD 44258 wekkerradio. Die kan je instellen om tijdens werkdagen af te lopen. Voor hem zijn werkdagen blijkbaar van Zondag tot en met donderdag want op zondag loopt hij af en op vrijdag niet.

De datum staat wel degelijk correct.

2 ANTWOORDEN 2
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
1.119 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.119 Weergaven

Hallo @c-h en welkom

uw radio verkrijgt automatisch de tijd en datum automatische tijdsynchronisatie / automatische update / update vanaf elke dan kan ik alleen maar denken aan een fabrieksreset of een reststroomontlading.

https://community.medion.com/t5/Videos-Tipps-Tricks-Tutorials/Tipp-Reststromentladung/ta-p/65188

 

Als u de datum handmatig heeft ingesteld, controleer dan of het jaartal correct is en of het datumformaat correct is.

03/09/2022 DD-MM-YYYY of 09/03/2022 MM-DD-YYYY zie ook punt 8.4.2 van de BDA. Tijd formaat

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
c-h
Beginner
Bericht 3 van 3
1.102 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.102 Weergaven

Ik heb alles terug reset en vandaag (vrijdag) ging het alarm nu wel af. Ik hoop dat alles nu in orde is.

2 ANTWOORDEN 2