annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Retour

OPGELOST
11 ANTWOORDEN 11
Zandstra
New Voice
Bericht 1 van 12
5.329 Weergaven
Bericht 1 van 12
5.329 Weergaven

Retour

Ik ben ten einde raad! Al langer dan 2 weken probeer ik contact te krijgen met Medion. Geen reactie op e-mails. Geen contact mogelijk via telefoon. 800keer een terug bel verzoek .

Ik wil mijn defecte radio retour sturen. Ik heb hen defect ontvangen...maar heb een retour voucher nodig. Wat vreselijk omslachtig allemaal als je ziet hoe makkelijk retour bij andere maatschappijen gaat. Ik ben echt ten einde raad en super teleurgesteld in de klantenservice.

Wie weet wat ik moet doen! Voordat ik opgescheept zit met een defect product.

Vrgr zandstra

11 ANTWOORDEN 11
Raichu
Moderator
Bericht 11 van 12
956 Weergaven
Bericht 11 van 12
956 Weergaven

Goedemorgen,

Ik kan helaas geen retourformulier aanmaken. Als je je zorgen maakt om de retourtermijn en de mogelijkheid tot retourneren, dan kan ik je in dit geval alleen maar aanraden om een e-mail met foto's te sturen, de zullen nodig zijn voor de verdere afhandeling. Het beste kun je foto's maken van de tv en ook de verpakking (als die beschadigd is). Omdat er maar 1 bijlage aan de e-mail kan worden toegevoegd, kun je de foto's het beste in een word document plakken.

 

Door het versturen is ook meteen duidelijk dat je de klacht meteen na levering al had. Het is op dit moment helaas druk waardoor het langer kan duren om contact te krijgen, maar als de foto's al bij ons binnen zijn, dan kan de afhandeling uiteindelijk wel sneller gaan.

Groetjes

msmits99
New Voice
Bericht 12 van 12
894 Weergaven
Bericht 12 van 12
894 Weergaven

2 Weken?

Laat me niet lachen!
Ik ben al een maand bezig om een retourlabel te krijgen.............

11 ANTWOORDEN 11