abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Medion = TOP!

0 ANTWORTEN 0
ShelLuser
Contributor
Nachricht 1 von 1
1.566 Aufrufe
Nachricht 1 von 1
1.566 Aufrufe

Medion = TOP!

Hi gang,

 

Ik moet even 'venten' hoor; ik zit lekker achter mijn nieuwe Erazer (deze hier) en alles werkt he-le-maal zoals het hoort. De reden dat ik even 'vent'? Well...  het ging in eerste instantie niet soepel en natuurlijk baalde ik toen me dit gebeurde.

 

Had Dinsdag de PC (+ monitor) besteld, Donderdag al fijn in huis maar helaas..  Ik kreeg continue blauwe schermen en er was gewoon niet mee te werken.Support gebeld en werd keurig netjes te woord gestaan en men was heel duidelijk: "Dat is niet goed" 😉

 

Return label gekregen en toen de boel het weekend uitgelaten om Maandag (vorige week) terug te sturen. Ik zet de PC Maandag weer aan om 'm voor een 2e keer (voor alle zekerheid) te resetten (dit keer met een lokaal account en "1234" als wachtwoord) en wat denk je? Het leek weer wat te doen. Even overlegt met support en het devies was: "Kijk het gewoon even aan, als het toch fout gaat kan je gewoon opsturen (binnen 2 weken)".

 

Murphy ruled supreme want een goed half uur na mijn telefoontje... ja hoor: de ene crash na de ander, super zwaar balen dus.

 

Afin...  Afgelopen Donderdag even gebeld om te vragen wat de status was en er was een vertraging met de post, maar men had de PC binnen. Het kon alleen even wat langer duren.

 

Kijk... en dat is dan zo'n moment waar ik gewoon alle begrip voor kan hebben. Medion is geen Microsoft en dat ze met beperkte middellen moeten werken lijkt mij gewoon logisch. Ik vind het al lang top dat je een defecte PC gratis terug kan sturen. Geloof me: er zijn zat webshops (zelfs bekendere!) die hier heel "anders" mee omgaan.

 

Hoe dan ook... er was dus enige vertraging. Tuurlijk is dat balen maar.. zie boven.

 

Dus ik wordt vanochtend ("vanmiddag") wakker, lees mijn mail en what the heck?  "Uw pakket wordt vandaag bezorgd!" 😉  Stelletje sneakies 🙂  Bleek dat een buurvrouw mijn pakket had aangenomen dus ik lekker in de vrieskou even pakketje opgehaald, en het resultaat moge duidelijk zijn...

 

Ik ben nu officieel geupgrade van een Windows 7 Pro 32bit (met maar liefst 4Gb aan geheugen) naar mijn mooie Erazer (Windows 10 home 64bit, 16Gb geheugen) en dit bevalt me uitermate goed.

 

DIT is waarom ik Medion koop. Natuurlijk... de prijs is ook een belangrijke motivatie maar voor mij telt er zo veel meer. De apparaten zijn gewoon top en kunnen vaak net dat kleine beetje meer.

 

Voorbeeld?

 

Ik heb al 8 jaar een Medion LCD TV (87" ofzo, in ieder geval een grote jongen); een oud beestje want hij heeft nog ordentelijke SCART ingangen 🙂 Wat die TV nou zo speciaal maakt is dat ik al mijn ingangen (HDMI, AV/SCART, VGA) kan schakelen tussen in of uitgang. Dit stelde mij in staat om het signaal van een oude VHS recorder (aangesloten op de VGA) door te sturen naar mijn (Medion ;)) HD recorder (aangesloten op AV2) en dus kon ik, dankzij mijn TV, op een eenvoudige manier mijn VHS banden digitaliseren.

 

Dat is nou voor mij nou typisch Medion. Het is niet alleen scherp qua prijs, maar je kan er ook nog eens een heleboel mee doen. En... kwalitatief is het prima op orde. Zoals gezegd: ik heb die TV nu al 8 jaar, dat is toch een respectabele leeftijd zou ik zo zeggen...

 

En dat wilde ik even kwijt 🙂

 

Groetjes, Peter

 

Groetjes, Peter
0 ANTWORTEN 0
0 ANTWORTEN 0