annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat kan ik doen als mijn Soundbar P64377 niet uit stand-by ontwaakt?

Vraag

Wat kan ik doen als mijn Soundbar P64377 (MD 45377) niet uit stand-by ontwaakt?

 


Antwoord

Om het standby-fenomeen van uw soundbar MEDION LIFE P64377 (MD 45377) op te lossen, is het nodig om de firmware van de soundbar te updaten. De firmware is een programma voor de besturing van de soundbar. U kunt deze noodzakelijke firmware-update zelf uitvoeren.

 

U hebt een lege USB-stick nodig, idealiter met een opslagcapaciteit van maximaal 32 GB. Om de firmware-update uit te voeren, moet de USB-stick vers geformatteerd zijn met FAT32.

 

Hieronder vindt u de download link voor de firmware van de soundbar:
https://cdn.medion.com/downloads/software/fw_md45377.zip

De firmware-update van de MEDION LIFE P64377 (MD 45377) Soundbar wordt in 3 stappen uitgevoerd:

 

A) Download de firmware
B) Maak de USB-stick klaar
C) Voer de update uit op de Soundbar

 

Ga als volgt te werk:

 

A) Download de firmware

  1. Download de firmware-update via de bovenstaande link

B) Voorbereiding van de USB-stick

  1. Maak een back-up van uw gegevens van de USB-stick, indien nodig, d.w.z. kopieer uw bestanden van de USB-stick naar een nieuwe map op het bureaublad
  2. Klik in de bestandsverkenner (in de linkermappenkolom) met de rechtermuisknop op de USB-stick en selecteer formatteren
  3. Formatteer de stick met FAT32
  4. open de zip map fw_md45377.zip met een dubbele klik
  5. markeer het bestand TB662DW58.ufw en kopieer het naar de lege geformatteerde USB stick.

De USB-stick is nu klaar

C) Het uitvoeren van de eigenlijke FW update

  1. Haal de stekker van de Soundbar uit het stopcontact
  2. Sluit de Soundbar weer aan op het lichtnet, de Soundbar is nu in standby modus
  3. Sluit de onder punt B voorbereide USB-stick aan op de USB-aansluiting van de Soundbar
  4. Pak de afstandsbediening van de Soundbar
  5. Druk achter elkaar op de knoppen: Next dan Previous en dan Vol+
    Op het display van de Soundbar verschijnt: USB UPG-ING
    Het knipperen (herprogrammeren) duurt maximaal 1 minuut
    Het knipperen is voltooid wanneer er nog maar één punt (.) op het display van de Soundbar staat
  6. U kunt de nu geïnstalleerde firmwareversie controleren door op de knoppen Next dan Previous en dan Vol- op de afstandsbediening te drukken
    Het display van de Soundbar toont: MO.17 H0.14 D1.15.0.0
  7. Haal de USB-stick uit de Soundbar en haal de stekker van de Soundbar uit het stopcontact voor minstens 1 minuut, daarna kunt u de Soundbar weer aansluiten op het stopcontact

De update is nu compleet.

 

Belangrijk:
Voor eventuele fouten, veroorzaakt door de uitvoering van deze update, aanvaardt MEDION geen enkele verantwoordelijkheid voor schade of verlies van gegevens.De klant gaat met dat feit akkoord door de update uit te voeren.

 


Versiegeschiedenis
laatst bijgewerkt:
‎28.12.2021 12:46
Bijgewerkt door:
Community Manager
Labels (1)
Medewerkers