annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom bevriest mijn ERAZER Engineer P10 / X10 sporadisch?

Vraag

Mijn ERAZER Engineer P10 / X10 loopt sporadisch vast, wat kan ik doen?

 


Antwoord

Er is een BIOS update beschikbaar voor uw PC om de fout te herstellen.

 

Opmerking! Zorg ervoor dat u alle programma's (vooral toepassingen die op de achtergrond actief zijn) hebt afgesloten voordat u het updateproces uitvoert.
Schakel de PC nooit uit tijdens een BIOS update!

 

Ga als volgt te werk om te installeren:

  1. Unzip het gedownloade bestand bios_b560h6-em_v21.zip in een directory naar keuze op de harde schijf.
  2. Ga na het uitpakken naar de directory 1_BIOS in de Windows interface en start het bestand Flash.bat door te dubbelklikken.
  3. Bevestig de volgende beveiligingsmelding met "Ja".
  4. Nadat het flashproces is voltooid, start u uw PC opnieuw op als het apparaat niet automatisch opnieuw opstart.
  5. Ga nu naar de 2_EC directory op uw harde schijf onder de Windows interface en start ook het Flash.bat bestand door te dubbelklikken.
  6. Bevestig de volgende beveiligingsmelding met "Ja".
  7. Nadat ook dit flash-proces volledig is voltooid, sluit u de computer af en koppelt u hem (belangrijk!) gedurende ten minste 3 minuten los van de volledige stroomtoevoer, b.v. door de stekker uit het stopcontact te trekken.
  8. Start tenslotte de computer opnieuw op, zodat de wijzigingen in het systeem in werking treden.

Belangrijk: MEDION AG aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor gegevensverlies of hard- of softwarefouten die als gevolg van de update optreden. De klant erkent dit bij het uitvoeren van de update.


Versiegeschiedenis
laatst bijgewerkt:
‎28.12.2021 12:45
Bijgewerkt door:
Community Manager
Labels (2)
Medewerkers