annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FAQs over de WLAN-socket MD 18663

FAQs over de WLAN-socket MD 18663

Hier vindt u informatie over aansluiting en gebruik.

MEDION_HW_MD18663_Wifi_Steckdose_Front.png

  • Waar vind ik de juiste app?

  • Je kunt de app vinden in de desbetreffende store:
  • Zijn er speciale functies waarmee ik rekening moet houden bij het installeren op Android?

  • Ja, om de app op Android te kunnen gebruiken, moet u naast de Wi-Fi socket app ook onze MEDION klantenregistratie app installeren en daar een MEDION (klantenaccount*) aanmaken als u die nog niet hebt.
    *Een klantaccount wordt bijvoorbeeld aangemaakt wanneer een bestelling wordt geplaatst in de WEB- of servicewerkplaats of via registratie in de Serviceportal.

    Als de MEDION klantregistratie app niet is geïnstalleerd, wordt deze automatisch aangeboden voor installatie in de Playstore.
    ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.medion.android.registration)

    ⚠️Belangrijk⚠️ Om de MEDION Klantregistratie App te kunnen gebruiken, moet de systeemtaal zijn ingesteld op Duits of moet het IP-adres van uw internetverbinding zijn geregistreerd in Duitsland.
  • Zijn er speciale functies waarmee ik rekening moet houden bij de installatie onder iOS?

  • Ja, je moet eerst een MEDION account aanmaken op een Android smartphone met de upstream registratie app . Dit genereert automatisch toegangsgegevens voor de socket, die u kunt uitlezen in uw eigen profiel en vervolgens ook kunt gebruiken voor de iOS app . Je vindt je toegangsgegevens in de WLAN socket app linksboven in de persoonlijke instellingen , als je vervolgens op de gebruikersafbeelding tikt. Let op: het wachtwoord dat hier wordt getoond is niet het wachtwoord van uw MEDION account.

    Samengevat:

    Maak een MEDION account aan via de Android registratie app (als je er nog geen hebt).

    Gebruik de Android registratie app om de inloggegevens op te halen via het profiel.

    Log in op de iOS app versie met deze gegevens van de Android versie.

  • Kan ik Alexa gebruiken?

  • Ja, je kunt de toegangsgegevens die nodig zijn voor Alexa vinden in de Wi-Fi-stopcontact app in de linkerbovenhoek van de persoonlijke instellingen , als je vervolgens op de gebruikersafbeelding tikt. Let op: het wachtwoord dat hier wordt getoond is niet het wachtwoord van uw MEDION account .
  • Ik heb verbindingsproblemen met de app, waar moet ik op letten?

  • Controleer de configuratie van je router (WLAN uitgeschakeld, 2.4 en 5.0 GHz met verschillende SSID's).
  • Ik wil de naam van de Wi-Fi-aansluiting wijzigen, wat moet ik doen?

  • Onder verdere instellingen in de app kun je individuele handmatige instellingen maken voor het Wi-Fi-stopcontact.
  • Mijn geïnstalleerde app werkt niet goed, wat kan ik doen?

  • In de meeste gevallen kan het probleem worden opgelost met een van de procedures die onder deze link worden vermeld.
Versiegeschiedenis
laatst bijgewerkt:
‎16.01.2024 10:57
Bijgewerkt door:
Labels (4)
Medewerkers