annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION® Hot-Swap wisselsledes

2 ANTWOORDEN 2
Odekerke
Trainee
Bericht 1 van 3
3.906 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.906 Weergaven

MEDION® Hot-Swap wisselsledes

Heb ’n “MEDION ERAZER X67004 i7 Gaming PC” en voor deze PC heb ik een aantal “MEDION® Hot-Swap wisselsledes voor SATA-harde schijven” bijgekocht. Deze blijken niet helemaal in deze PC te passen. Het plastic voorfront is anders waardoor de HD niet helemaal naar achter geschoven kan worden. Kan iemand mij vertellen hoe deze wisselsledes passend te maken zijn? Heeft iemand daar toevallig al ervaring mee opgedaan?

 

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
3.817 Weergaven
Bericht 2 van 3
3.817 Weergaven

Hoi @Odekerke

 

Welke wisselsledes heb je precies en waar heb je ze vandaan? Medion heeft meerdere varianten van hotswap sledes. De sledes die eerder via de webshop verkocht werden vind ik nu niet meer terug op de shop, maar die zouden in principe moeten passen.  De niet-passende sledes zouden niet aan te passen zijn (of in iedergeval niet eenvoudig), kijk ook eens naar dit topic.

 

Groetjes, 

Anu

Odekerke
Trainee
Bericht 3 van 3
3.805 Weergaven
Bericht 3 van 3
3.805 Weergaven

Beste Anu,

De pc is in maart en de wisselsledes zijn in juni van dit jaar geleverd door de MEDION webshop. De sledes passen als ik er het plastic deel van af schroef maar dan zijn ze niet meer te verwijderen uit de pc. Nu blokkeert de (voorkant van de) borgingshaak het inschuiven van de slede. Verder zit deze haak iets verder naar achter. De sledes moeten enigszins passend te maken zijn door deze haken en wellicht de plastic voorfronten aan de bovenkant af te vijlen maar waar begin ik? Heeft daar iemand ervaring mee? Als Medion meerdere wisselsledes levert (???) zouden de juiste plastic voorfronten het probleem kunnen oplossen. Toen was er volgens mij maar één soort wisselsledes bestelbaar in de webshop.

 

gr. Erik Odekerke

2 ANTWOORDEN 2