annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

MEDION ERAZER PC P5302 J Moederbord Heeft Het Begeven, Op Zoek Naar Alternatieven

1 RÉPONSE 1
Garavel
Beginner
Message 1 sur 2
2 071 Visites
Message 1 sur 2
2 071 Visites

MEDION ERAZER PC P5302 J Moederbord Heeft Het Begeven, Op Zoek Naar Alternatieven

Ik heb aan het begin van de jaar een MEDION ERAZER PC P5302 J gekocht via de website van Medion. Jammer genoeg heeft de moederbord van de PC het begeven.

 

Omdat ik verhuisd ben naar het buitenland kan ik helaas niet de PC opsturen naar Medion voor reparatie.

 

De huidige moederbord (H110H4-EM2) wordt specifiek door Medion gemaakt, daarom kan ik geen identieke moederbord kopen. Om de PC alsnog te kunnen gebruiken ben ik op zoek naar moederborden die in de kast van de ERAZER PC P5302 J passen.

 

Graag zou ik willen weten of ik een andere moederbord kan gebruiken in plaats van de H110H4-EM2. En zo ja, welke moederbord zou dit zijn?

 

Alvast bedankt.

Balises (3)
1 RÉPONSE 1
Anu
Scientist
Message 2 sur 2
2 053 Visites
Message 2 sur 2
2 053 Visites

Hoi @Garavel

 

Normaal zou je op basis van het msn nummer van je PC kunnen zoeken op de serviceshop voor het bestellen van eventuele onderdelen. Let er wel op dat als je zelf het moederbord  vervangt, waarschijnlijk je OEM licentie voor Windows niet meer geldig zal zijn. 

Is er trouwens geen servicecentrum van Medion in het land waar je naartoe verhuist bent? Als dat zo is kun je volgens mij daar ook gewoon terecht, ook al is je toestel in een ander land gekocht.

 

Groetjes, 

Anu

1 RÉPONSE 1