annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Laptop MEDION ERAZER P17613 i7 - beeld valt weg en is enkel zichtbaar via externe monitor

11 RÉPONSES 11
Fernando
Trainee
Message 1 sur 12
6 090 Visites
Message 1 sur 12
6 090 Visites

Laptop MEDION ERAZER P17613 i7 - beeld valt weg en is enkel zichtbaar via externe monitor

MEDION ERAZER P17613 i7

  • Processor: Intel Core i7-9750H 
  • Windows 10 Home
  • Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1650
  • Geheugen: 16 GB RAM
  • Capaciteit: 512 GB SSD & 1 TB HDD

Nieuw aangekocht via de website van Medion, geleverd einde 04/2020.

 

Mijn beeld valt zeer snel weg.

In begin begin duurde dit lang, maar de laatste keren geraakte ik zelfs niet op het bureaublad zonder een externe monitor (via HDMI) aan te sluiten.

Omdat ik de voorbije dagen niet meer met de laptop bezig geweest ben, hierbij mijn notities van vorige week:

"11/06: Scherm viel tot vorige week uitzonderlijk weg.

bij opnieuw opstarten/naar standby en terug leek het opgelost

Tijdens gamen wel zeer veel lawaai van de fan(s). Zoveel dat ik een headset aandoe enkel en alleen al omdat het lawaai zo storend is.
Dit was al zo bij de eerste game die ik testte: GTA IV op standaard-instellingen

Sinds enkele dagen heb ik ntensiever gegamed (4u/dag) en eenmaal het nu wegviel, viel het opnieuw weg na het opstarten/standby.
Sinds enkele dagen Fortnite, tevens op automatische instellingen.

Het scherm zelf is dan niet 100% zwart, maar met blauwe tinten en bovenaan zijn twe witte lichtjes te zien.

de laptop blijft functioneren; geluid blijft aan

bij verbinding met een extern scherm is het beeld effectief zichtbaar op het externe scherm

Vandaag heb ik na het opstarten enkel 5 minuten getypt in kladblok en viel het beeld weer weg.

Dan heb ik windows+ctrl+shift+B ingedrukt enkwam het beeld terug.

5 minuten later terug beeld weggevallen => opnieuw toetstencombinatie ingedrukt en beeld is terug

9u44: idem. 15 sec later hetzelfde, erna na 5 sec en heb ik de laptop maar permanent aan de externe monitor gelaten."

 

Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

 

Voorts heb ik wat overzichtjes van de laptop bij basis gebruik en tijdens gaming (Fortnite).

Zijn daarbij instellingen die ik beter verander? Of iets in het BIOS?

(best daarbij wel zeer specifiek te zijn want ik ben al verschillende jaren niet meer intensief bezig met computer's).

11 RÉPONSES 11
Fernando
Trainee
Message 11 sur 12
944 Visites
Message 11 sur 12
944 Visites

@verhoef31 :

Dankjewel voor de reactie, uit slaapstand halen werkt echter niet.

zie mijn bericht hierboven, was effectief een probleem aan de hardware.

Sinds kort weer hetzelfde probleem...

verhoef31
New Voice
Message 12 sur 12
938 Visites
Message 12 sur 12
938 Visites

wordt hij erg heet dat die ventilators zo een lawaai maken?

11 RÉPONSES 11