annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Grafische problemen medion X5338 G

1 ANTWOORD 1
Erne
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.522 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.522 Weergaven

Grafische problemen medion X5338 G

Hallo allemaal,

 

Afgelopen maandag heb ik eindelijk mijn computer in ontvangst mogen nemen (er waren problemen bij de bezorgdienst DPD).

Alles aangesloten, windows 10 installatie doorlopen, Nvidia drivers geupdate.

Steam en HTC-Vive geinstalleerd. Het eerste spel wat ik de volgende dag heb kunnen spelen was Fallout 4 VR.

Daar zag ik al wat glitches in de graphics. Maar oke, wellicht omdat het spel net uit is en nog een update nodig heeft. 

De afgelopen dagen nog meer spellen geinstalleerd, zo ook niet VR spellen.

Ook bij deze spellen allerlei glitches in het beeld. Ik heb de nvidia drivers opnieuw geinstalleerd, geen verschil. 

Ik heb heel internet af zitten zoeken maar kan geen oplossing vinden. HELP!

 

Ik heb met mijn telefoon een video gemaakt als voorbeeld van deze glitches. 

https://youtu.be/YoLBGXxKPVc

 

Het gaat om de MEDION ERAZER PC X5338 G.  https://www.medion.com/nl/shop/gaming-pc-medion-erazer-pc-x5338-g-410021319.html

 

Als ik dit niet opgelost krijg ga ik de computer (en het beeldscherm uit de combi-deal) retourneren. Zo kan ik niet gamen. 

 

Heeft iemand een oplossing?

 

 

 

 

 

 

 

 

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
1.486 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.486 Weergaven

Hoi @Erne

 

Het ziet eruit alsof op bepaalde momenten de textures niet goed geladen worden, ik durf alleen niet direct aan te geven of het een driver probleem is of dat het echt een defect in de grafische kaart is. Welke drivers had je geinstalleerd, ook die die op de Medion site staan? Of alleen van Nvidia zelf?

Misschien kun je voor de zekerheid eens de fabrieksinstellingen terugzetten via F11, en dan kaal testen, met 1 enkel spel of zo en verder niets geinstalleerd (om conflicten uit te sluiten). Dan zou die altijd goed moeten werken, is dat niet zo, dan ben ik toch bang dat er misschien iets stuk is. 

 

PS. Een Vive, das mooi speelgoed! 😄

 

Groetjes, 

Anu

1 ANTWOORD 1