annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Erazer p6689 koelpasta vervangen.

2 RÉPONSES 2
my3gun
Beginner
Message 1 sur 3
2 115 Visites
Message 1 sur 3
2 115 Visites

Erazer p6689 koelpasta vervangen.

Hallo,

 

Ik merk dat tijdens het gamen de laptop helaas te warm wordt en gaat bottlenekken. Het gevolg is een drop van 3-10 fps in bijvoorbeeld FFXV. Weten jullie misschien waar online een handleiding staat hoe ik de erazer laptop chassis los kan maken en de koelpasta kan vervangen? Ik wil deze graag vervangen met een premium pasta, in de hoop dat de laptop niet langer  Thermal trottled.
Alvast bedankt !

Groeten Mark

2 RÉPONSES 2
Anu
Scientist
Message 2 sur 3
2 103 Visites
Message 2 sur 3
2 103 Visites

Hoi @my3gun , 

 

Een demontagehandleiding heb ik niet kunnen vinden, wel vond ik deze review op hardware.info, op pagina 3 staan foto's met het klepje aan de onderkant verwijderd en van het toetsenbord cover verwijderd. 

Als ik dat zo zie zou je het moederbord moeten uitbouwen door het toetsenbord cover te verwijderen, om bij de heatsinks te kunnen komen.

 

Groetjes, 

Anu

 

my3gun
Beginner
Message 3 sur 3
2 099 Visites
Message 3 sur 3
2 099 Visites

Bedankt voor je reactie!

Poeh, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb alleen een eigen computer gebouwd en daar de koelpasta enzo aangebracht. Maar een moederbord uitbouwen van een laptop gaat me toch echt een stap te ver. Ik denk dat ik een bedrijf vraag de handeling uit te voeren, want ik sloop dingen vaak de eerste x dat ik iets probeer te repareren/ aan te passen. Ik repareer ook iphones en de eerste keren ging daarbij het scherm kapot. 

Groeten Mark

2 RÉPONSES 2