annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Erazer laptop met 3 scchermen ? P17613

3 ANTWOORDEN 3
sasi80
Beginner
Bericht 1 van 4
1.415 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.415 Weergaven

Erazer laptop met 3 scchermen ? P17613

Hi!

 

Ik ben gelukkige eigenaar van een erazer laptop P17613 . Ik heb momenteel een externe scherm die ik op de hdmi heb aangesloten, ik heb gezien in de handleiding dat het ook via de USB C en mini display port kan. De reden dat ik naar een van die andere poorten wil overstappen is dat het lijkt alsof de hdmi poort geen 1920x1080 ondersteunt maar ik kan dit nergens vinden!

 

Nou heb ik geprobeerd het via de USB C port aan te sluiten maar ik krijg dan van windows een foutmelding, ik heb verschillende USB C kabels nu inmiddels geprobeerd zonder success...

 

Hoe kan ik weten welke soort HDMI poort de laptop heeft en of de UCB C poort ook daadwerkelijk beeld ondersteunt ( van wat ik in de handleiding kan uitmaken ondersteunt het dit maar ik kan het niet werkend krijgen!)

 

Ik wil graag 2 schermen erbij zetten die beide 1920x1080... kan dat denken jullie?

3 ANTWOORDEN 3
sasi80
Beginner
Bericht 2 van 4
1.409 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.409 Weergaven

okey update...

ik denk het is een software probleem want als ik in win 10 aangeef duplicate the screen... dan springt hij wel naar 1920 de tweede scherm... als ik op extend klik dan niet .... what the hell ?

sasi80
Beginner
Bericht 3 van 4
1.407 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.407 Weergaven

jep, windows detecteerde en upscaled automatisch het naar 150% afhankelijk denk ik van de refreshrate of andere parameters.... niet echt handig en internet is vol ermee blijkbaar haha.

 

mocht iemand anders hier tegenaan lopen.... check of het niet geupscaled wordt door windows naast natuurlijk of je wel de juiste resolutie hebt gekozen in de settings. 

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 4
1.400 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.400 Weergaven

Hi @sasi80 en welkom

Ik weet niet of het je zal helpen.

je hebt een Clevo NH70RAQ-M hier een gebruikershandleiding, er zijn veel instelmogelijkheden voor het beeldscherm en externe beeldschermen.

Een in het Engels en zeer gedetailleerd en de andere in 5 talen in korte vorm

https://www.clevo.com.tw/en/e-services/download/ftp_download.asp?sno=7397&no=3

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
3 ANTWOORDEN 3