annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Erazer X67039 i7 gaming pc strepen op scherm

1 ANTWOORD 1
Jarly
Beginner
Bericht 1 van 2
1.523 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.523 Weergaven

Erazer X67039 i7 gaming pc strepen op scherm

Hallo, ik heb deze pc in  juni gekocht, samen met een  Medion Akoya P55840  23,8 QHD Randloze monitor.

Regelmatig krijg ik strepen te zien op m'n scherm (van boven naar beneden) en dan zit er niks anders op dan de pc terug op te starten, soms een paar keer.

Ik dacht eerst dat de monitor kapot was, en heb die op een andere pc aangesloten, maar daar waren geen problemen mee. Dus een andere monitor aangesloten op mijn pc, die monitor had geen geen dviport of hdmi aansluiting, en daar had ik geen problemen mee. Ik heb al geprobeerd een andere kabel te gebruiken, zowel HDMI als DVIport maar telkens hetzelfde probleem. Is dat nu een softwareprobleem of zou m'n grafische kaart stuk zijn?  Ik had gebeld naar Medion en die zeiden naar fabrieksinstelling zetten en dan zou alles ok zijn. Hoe doe ik dat?

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
1.515 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.515 Weergaven

Hoi @Jarly

 

Hoe heb je de monitor precies aangesloten, via welke kabel? En heb je ook een andere kabel getest?  Volgens Tweakers heeft de PC alleen HDMI, DVI en Displayport als videouitgang. Heeft je andere scherm dan enkel een Displayport aansluiting? Omdat je zegt dat het andere scherm dat je test geen HDMI of DVI aansluiting heeft.

 

De fabrieksinstellingen herstellen doe je normaal door je computer opnieuw op te starten en dan meteen herhaaldelijk op F11 te tikken en daarna gewoon het scherm te volgen. Maak wel eerst ff een backup als je er al spul op hebt staan. 

 

Groetjes, 

Anu

1 ANTWOORD 1