annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Erazer X52773 kapotte backlight bij levering, geen behulpzame service.

0 ANTWOORDEN 0
MaxBri
Beginner
Bericht 1 van 1
782 Weergaven
Bericht 1 van 1
782 Weergaven

Erazer X52773 kapotte backlight bij levering, geen behulpzame service.

Heb een monitor X52773 (MD 21473) gekocht, maar bij levering bleek dat er nagenoeg geen beeld zichtbaar is. Audio (boxen) werkt naar behoren, alleen het beeldscherm zelf is zo donker, dat je er zelf een lamp op moet zetten om enkel vage beeldschermcontouren te kunnen zien. Scherm aangesloten middels diverse aansluitingen en poorten, en op meerdere apparaten. Geen succes.

 

Wat research online doet me vermoeden dat de backlight kapot is. Dit gemeld en de monitor opgestuurd naar support, maar deze stuurde de monitor klakkeloos terug met de melding dat ze niks konden vinden. En nog steeds heb ik altijd nog geen beeld.

 

Ding is echt kapot, maar de supportcase wordt totaal niet goed opgepakt.

 

Telefonisch contact leidt alleen tot het inspreken van een bandje, want er is blijkbaar niemand aanwezig gedurende de door Medion vermelde kantoortijden.

Online kun je inloggen in een soort klantportal, maar het nut ontgaat me; ik krijg geen overzicht van lopende supporttickets en kan blijkbaar alleen nieuwe cases aanmaken die louter via Email worden gecommuniceerd. Dit middels een mail die vermeld dat ik vooral niet moet reageren op de betreffende e-mail (aangezien deze niet in behandeling zal worden genomen), maar wel vooral het ticket-id intact moet houden (geen idee waar ik dit ticket-id in mijn communicatie verder kan gebruiken, laat staan verbasteren).


Al met al een zeer amateuristische ervaring, support anno 2022 hoort echt geen rocket science te zijn.

 

Een schande.

0 ANTWOORDEN 0
0 ANTWOORDEN 0