annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

retour zenden pc

6 ANTWOORDEN 6
HGJM
Trainee
Bericht 1 van 7
2.683 Weergaven
Bericht 1 van 7
2.683 Weergaven

retour zenden pc

Ik heb jammer genoeg mijn pc terug moeten sturen, er zat geen verbetering in met de opdrachten van MEDION om de pc te herstellen, weet iemand hoelang het duurt voor het aankoopbedrag wordt terug gestort ? Graag advies, welke PC van Medion kan ik het beste aanschaffen, voor spellen zoals Tomb Raider, het kijken van films en het bewerken van films en foto,s, ik had nu een i7 maar waar moet ik nog meer opletten ?

6 ANTWOORDEN 6
jojo52
Apprentice
Bericht 2 van 7
2.682 Weergaven
Bericht 2 van 7
2.682 Weergaven

tja dat is een moeilijk verhaal , ik vind persoonlijk de service van medion onder de maat worden .

ik heb deze pc  nieuw gekocht ,waarom ? vanwege een redelijk goede nvidia kaart die inmiddels kapot is na een paar maanden . service afdeling reageert niet onder het mom van corona !! wereldbedrijf kan blijkbaar niet met soort problemen omgaan !  nog iets  ik kocht deze pc ook vanwege de hotswap , dat systeem gebruik ik al jaren  , prima , maar nu blijt dat de slede hiervoor niet verkrijgbaar is ?????  1 zit er bij de pc geleverd maar een extra slede blijkt te kunnen , heel raar en slecht service

jojo52_0-1610286646856.png

 

Tags (1)
HGJM
Trainee
Bericht 3 van 7
2.677 Weergaven
Bericht 3 van 7
2.677 Weergaven

Ik moet zeggen dat ze wel geprobeerd hebben om het op te lossen, maar dat is niet gelukt , was nog ff een dingetje of ik wel binnen 30 dagen had gereageerd maar ook dat is ter gunste van mij opgelost, nu afwachten wanneer het geld wordt terug gestort.

jojo52
Apprentice
Bericht 4 van 7
2.666 Weergaven
Bericht 4 van 7
2.666 Weergaven

dat is in elk geval een beginnetje ,   ik zit nu al 9 dagen te wachten tot een klacht in behandeling word genomen grrrrrrrrr  , ik ben nu bezig om het via medion essen kontact te leggen

 

HGJM
Trainee
Bericht 5 van 7
2.624 Weergaven
Bericht 5 van 7
2.624 Weergaven

Goed nieuws, geld teruggestort, nu een vraag aan het forum, welke type pc ik het beste kan kopen bij medion, ik moet beeld kunnen bewerken , gamen en hij moet snel zijn..

jojo52
Apprentice
Bericht 6 van 7
2.617 Weergaven
Bericht 6 van 7
2.617 Weergaven

Goed nieuws ! 
ik heb de bandit p10 md34733

prima betaalbare en redelijk snelle pc met Nvidia kaart erin die goed meekan . Helaas is de videokaart al na 4 maanden overleden . En dan begint het gedonder met de service 

Iks-Jott
Superuser
Bericht 7 van 7
2.616 Weergaven
Bericht 7 van 7
2.616 Weergaven


@HGJM  schreef:

... nu een vraag aan het forum, welke type pc ik het beste kan kopen bij medion, ik moet beeld kunnen bewerken , gamen en hij moet snel zijn..


Hoi @HGJM 

 

Niemand verwacht zo een vraag bij de rubriek "retour zenden pc" Jij kunt daarvoor beter een eigen onderwerp openen. Dat trekt zeker meer aandacht.

 

Groetjes
Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
6 ANTWOORDEN 6