annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opstarten Medion Akoya MD 8381

3 ANTWOORDEN 3
tiecas
Apprentice
Bericht 1 van 4
949 Weergaven
Bericht 1 van 4
949 Weergaven

opstarten Medion Akoya MD 8381

Dit probleem heeft deze al heel lang, aanschakelen pc, gaat even aan en schakelt direct weer uit, moet ik met de hand opnieuw de startknop indrukken om op te starten.

Ik meen mij te herinneren dat in de beginperiode de computer gewoon in een keer opstartte.

Maar na diverse updates, dit is veranderd in deze situatie, Hoe kan ik dit oplossen want dit hoort niet zo.

3 ANTWOORDEN 3
Teske
Mentor
Bericht 2 van 4
944 Weergaven
Bericht 2 van 4
944 Weergaven

Goedemorgen, 

 

Als ik het goed heb is de garantieperiode van deze PC verstreken. 

Ik zou daarom adviseren om contact op te nemen met de betreffende afdeling. 

Je kunt deze bereiken door te bellen naar, 0900-5433833 (€ 0,70 / min.)

 

Groetjes Teske 

tiecas
Apprentice
Bericht 3 van 4
915 Weergaven
Bericht 3 van 4
915 Weergaven

dat ik geen garantie meer heb wist ik ook wel, maar dat was niet de vraag.? mijn idee is dat er door een nieuwe update wijziging in het systeem is gekomen en er wellicht meer mensen met dit probleem zitten?! 

daddle
Superuser
Bericht 4 van 4
910 Weergaven
Bericht 4 van 4
910 Weergaven

@tiecas 

 

Dit is geen probleem maar een feature. De vraag is wat jij bedoeld met "aanschakelen"?

Is de PC voordien uitgeschakeld worden met de schakelaar achteraan? En die zet je nu weer op "aan"?

Daardoor is de PC losgekoppeld worden van de 230 V stroomverzorging, dann schakelt ook de voeding helemaal uit.

Als jij de stoomverzorging weer aanzet, dan  gaat het eerst de pc voeding in standby.

Dit is nodig bv voor wake on lan (WOL) . Eerst met de tweede druk begint het opstarten van de bios  en het besturingssysteem.

Ik heb hetzelfde verhouden met mijn MD 8833; dit kwam ook pas na een bios-update, zolang ik me kan herinnern.

 

daddle

 

3 ANTWOORDEN 3