annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi werkt niet altijd op ALDI PC

7 ANTWOORDEN 7
Eddy007
Beginner
Bericht 1 van 8
34.717 Weergaven
Bericht 1 van 8
34.717 Weergaven

Wifi werkt niet altijd op ALDI PC

Sinds wij de pc gekocht hebben hebben we constant problemen met Wifi.

 

1. Als wij de PC een tijdje (20 min) niet gebruiken en dan naar internet gaan krijgen we de boodschap 'kan pagina niet openen'. Ook als we in network settings gaan kijken zie ik dat de wifi steeds geconecteerd is. Wanneer wij dan disconnecten en daarna terug connecten werk het weer

 

2. Ook als de PC gewoon opstaat hebben all apparaten die in ons huis wifi gebruiken een heel slechte kwaliteit of soms geen enkele. Zodra de PC is uitgezet werkt alles weer.
Dit is niet normaal.

Wij moeten de PC reboten of meerdere malen the connectie verbreken vooraleer hij werkt.

 

Wij hebben al het stuurprogramma voor wifi opnieuw geinstalleerd. Werkt nog niet

 

7 ANTWOORDEN 7
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 8
34.490 Weergaven
Bericht 2 van 8
34.490 Weergaven

Hoi @Eddy007 ,

 

welkom op de community.

 


Eddy007 schreef:

Sinds wij de pc gekocht hebben hebben we constant problemen met Wifi.


Dus jij hebt sinds de koop niets aan de pc verandert? B.v.  het besturingssysteem geüpdatet?

Heb jij de kans om bij iemand een usb wifi stick te lenen om het daarmee te proberen?

 

Deel a.u.b. mee welke pc jij hebt, het liefst met name, MD en MSN nummer en welk besturingssysteem daarop zit.

 

Ik heb wel eens in deze community gelezen dat andere apparaten in het huis een negatief invloed op wifi verbindingen kunnen nemen. Ik hoop dat het bij jou niet de pc is.Smiley Verdrietig

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Eddy007
Beginner
Bericht 3 van 8
34.463 Weergaven
Bericht 3 van 8
34.463 Weergaven

Hallo,

 

Ben vandaag een usb Wifi stick gaan halen en het schijnt nu wel te werken.

Iks-Jott
Superuser
Bericht 4 van 8
34.443 Weergaven
Bericht 4 van 8
34.443 Weergaven

@Eddy007

 

Fijn dat de pc nu werkt. Veel plezier ermee en hier in de community.

 

Als jij vindt dat jouw probleem opgelost is, ga dan a.u.b. dit onderwerp als opgelost aanvinken.

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Rien
Beginner
Bericht 5 van 8
5.334 Weergaven
Bericht 5 van 8
5.334 Weergaven

Dit is toch geen oplossing van het probleem, hooguit een alternatief. Ik ben wel benieuwd naar de echte oplossing van het probleem, waardoor wordt dit veroorzaakt en hoe is dit op te lossen.


Iks-Jott schreef:

@Eddy007

 

Fijn dat de pc nu werkt. Veel plezier ermee en hier in de community.

 

Als jij vindt dat jouw probleem opgelost is, ga dan a.u.b. dit onderwerp als opgelost aanvinken.

 

Groetjes

Iks-Jott


 

Iks-Jott
Superuser
Bericht 6 van 8
5.329 Weergaven
Bericht 6 van 8
5.329 Weergaven

Hoi @Rien

Wekom bij de Community.

 

Echt een nuttig bericht over een probleem dat al sinds meer dan 13 maanden niet meer bestaat.

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Rien
Beginner
Bericht 7 van 8
5.318 Weergaven
Bericht 7 van 8
5.318 Weergaven


Iks-Jott schreef:

Hoi @Rien

Wekom bij de Community.

 

Echt een nuttig bericht over een probleem dat al sinds meer dan 13 maanden niet meer bestaat.

 

Groetjes

Iks-Jott


U voelt zich op uw teentjes getrapt blijkbaar, een Professor onwaardige reactie lijkt me.

Ik heb dit zelfde probleem met een recent aangekochte Medion Akoya E6436 laptop. Af en toe krijg ik geen verbinding bij het wisselen van een web-pagina. De Wifi valt dan even uit een X in het Wifi icoontje rechts onderin). Ik heb al ge-upgrade naar de laatste versie van de Wifi-software en zowel bij de adapter en bij het modem zelf heb ik energiebeheer uitgeschakeld.

Iks-Jott
Superuser
Bericht 8 van 8
5.311 Weergaven
Bericht 8 van 8
5.311 Weergaven


Rien schreef:



U voelt zich op uw teentjes getrapt blijkbaar, een Professor onwaardige reactie lijkt me.

@Rien

 

Helemaal niet! Maar vaak letten de users er niet op hoe oud de laatste bericht is.

En de professor die krijg je hier als je een bepaald aantal berichten geschreven hebt.  Dus niet mijn idee en je kunt er ook niets aan doen, behalve op een bepaald moment stoppen met schrijven.Smiley Knipoog

Je hebt een Akoya E6436 laptop en ik ga ervan uit met Windows 10 als besturingssysteem. Ik heb nog ervaring met laptops nog met Windows 10. Ik heb alleen desktop PCs en tablets. Ik wil niet gokken, dus geen hulpverlening door mij, ´t spijt me.

Groetjes

Iks-Jott

 

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
7 ANTWOORDEN 7