annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

[UPGRADE] Medion Akoya P2228 D

1 ANTWOORD 1
Sef44
Trainee
Bericht 1 van 2
1.941 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.941 Weergaven

[UPGRADE] Medion Akoya P2228 D

hoi,

 

ik heb een medion akoya p2228 d, ik wil hier graag 4 gb ram aan toevoegen en als het mogelijk is ook de cooler upgraden omdat hij in mijn ogen best slecht is, hij liet al onderdelen smelten enz (teruggestuurd voor reperatie)

 

specs:

Intel Core i3 4160 3,6 ghz

4GB Ram

GTX 750 TI 2gb

 

heeft iemand een goede cooler hiervoor? dat echt echt echt echt heel erg goed koelt?

 

 

 

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
1.929 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.929 Weergaven

Hoi @Sef44

 

Wat betreft geheugen uitbreiden, kun je denk ik het beste bij Medion zijn, als ik zie wat voor problemen Terrapanthera had met het uitbreiden van het geheugen. 

Wat betreft de koeler, de standaard koeler zou normaal genoeg moeten zijn, in ieder geval zeker niet zo ontoereikend dat er zaken gaan smelten. (Dat kan volgens mij zowieso niet door een gebrek aan koeling komen, een i3 4160 zal niet warmer worden dan 72 graden, daarboven wordt hij automatisch uitgeschakeld, ver voordat er onderdelen zouden kunnen gaan smelten)

De CPU heeft in ieder geval socket FCLGA1150, elke koeler die daarvoor geschikt is zou je moeten kunnen plaatsen. Ik zou zelf niet kiezen voor een hele zware (qua gewicht) of grote koeler, dat zou ook voor meer stress op het moederbord zorgen, zeker als je de pc veel verplaatst. 

 

Groetjes, 

Anu

 

1 ANTWOORD 1