annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toetsenbord doet raar

1 ANTWOORD 1
TheMydk
Newcomer
Bericht 1 van 2
3.550 Weergaven
Bericht 1 van 2
3.550 Weergaven

Toetsenbord doet raar

Goedmiddag,


Ik heb een medion akoya All in one E23401s i5 sinds een half jaar. Sinds vandaag werkt het toetsenbord niet. In eerste instantie dacht ik dat het lag aan het feit dat hij al even niet opgeladen was (draadloos model die erbij zat). Het probleem is apart, wanneer ik aan de rechter bovenkant van mijn toetsenbord mijn toetsenbord on/off wil zetten sluit mijn complete PC af. Ook werken de toetsen niet (of typen gek dubbel en reageren amper) Enter leid sws tot shutdown PC. Dit ligt niet aan fn lock. Het ligt ook niet aan mijn pc zelf, ik kan met een USB extern toetsenbord gewoon typen en commands doorvoeren. Alle lampjes van mijn wireless medion toetsenbord werken ook. Ik heb hem nu aan de lader gelegd maar kan dus eigenlijk niks met mijn toetsenbord want zodra ik hem aan wil zetten sluit mijn pc zich af. Wanneer ik vervolgens handmatig de PC weer aan zet gebeurd dat wel, echter werken de toetsen dan niet. Wanneer ik dan op bepaalde knoppen druk gaat de pc wederom uit.

Ik kom nergens op het internet dit gekke probleem tegen. Ik heb al een troubleshooting gedaan en het toetsenbord verwijderd in instellingen hardware. Ook heb ik geprobeerd om de verbinding te resetten volgens de handleiding (receiver eruit halen, toetsenbord uit, ESC + Q ingedrukt, hier reageert hij niet op). De receiver werkt ook gewoon, de muis doet het namelijk perfect draadloos. Iemand ooit eerder van dit probleem gehoord? Enig idee wat helpt?

Ik heb overal gezocht maar het antwoord tot dit gekke probleem nog niet gevonden.

1 ANTWOORD 1
WZwijger
Tutor
Bericht 2 van 2
3.534 Weergaven
Bericht 2 van 2
3.534 Weergaven

@TheMydk Je bent schijnbaar niet de enige:

 

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/medion-akoya-keyborad-not-working-properly-aft...

 

Groot geluk, je kunt er wel een toetsenbord aanhangen die wel goed werkt.

 

Dit lijkt een driver probleem en ik zou uit de Engelstalige site, zie de link hierboven, de stappen volgen om de driver te verwijderen en opnieuw te installeren.

Als het goed is, zit de driver voor het toetsenbord in de herstelpartitie van je computer. Bij mij is dat schijf D:Recover (ik heb een andere computer!).

 

Stappenplan, klik op zoeken => apparaatbeheer => klik op toetsenbord => apparaat verwijderen (let op KIES HET GOEDE TOETSENBORD!). Als er zoiets staat als, ook oude drivers uit de cache verwijderen, dan dit ook aanvinken.

 

Nadat het apparaat is verwijderd => computer opnieuw opstarten. Zoek bij recovery naar de driver van je toetsenbord, opnieuw installeren (meestal moet je in die map zoeken naar setup.exe, het beste is om dit als administrator uit te voeren).

 

Succes,

WZwijger.

 

 

 

1 ANTWOORD 1