annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Scherm doet raar en wordt steeds erger!

5 ANTWOORDEN 5
HelpMe
Beginner
Bericht 1 van 6
1.740 Weergaven
Bericht 1 van 6
1.740 Weergaven

Scherm doet raar en wordt steeds erger!

In het filmpje wat ik heb gemaakt kan je zien wat het probleem is.

De All-in-one PC is altijd op de laatste updates, drivers zijn volledig geïnstalleerd. Dit probleem wordt telkens erger en ik weet niet meer wat ik moet doen. 

Ik heb deze PC net iets meer dan 2 jaar waardoor dit niet meer in de garantie valt.

 

https://drive.google.com/file/d/1U4dcsYRSdwR1V-jV3eB6pKr5s2yihXmx/view?usp=sharing

 

help mij.

 

Groet, Michael

Tags (1)
5 ANTWOORDEN 5
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 6
1.732 Weergaven
Bericht 2 van 6
1.732 Weergaven

Hallo @HelpMe 

 

Die groene "vlek" aan de rechterkant van het scherm baart me zorgen. Het lijkt, sinds die "vlek" blijft zitten, alsof het probleem van die kant van het scherm afkomt. Ik denk dat het beste is om dit te laten nakijken door de medewerkers van MEDION zelf sinds het product nog binnen garantie valt. Want ik ben er bang voor dat dit niet zelf op te lossen is zonder het product open te maken waardoor de garantie vervalt.

 

Groetjes,

Girlnod. 

HelpMe
Beginner
Bericht 3 van 6
1.729 Weergaven
Bericht 3 van 6
1.729 Weergaven

Dag Girlnod, 

 

Dank voor het antwoord. Als ik het goed heb begrepen is de garantie verlopen omdat ik deze PC al meer dan 2 jaar heb. Correct me if i'm wrong, maar ik dacht dat er maar 2 jaar garantie voor staat. Ook heb ik de winkel gecontacteerd waar ik deze PC heb gekocht en die heeft gezegd dat ik contact moet opnemen met MEDION. Bellen naar MEDION is niet ideaal omdat het heel duur is, en ik heb het gevoel dat de contact pagina mij niet verder kan helpen.

 

Groet,

Michael

Girlnod
Moderator
Bericht 4 van 6
1.724 Weergaven
Bericht 4 van 6
1.724 Weergaven

Hallo @HelpMe,

 

Klopt inderdaad. Het ligt eraan bij welke winkel het product is gekocht. Bij de Aldi word 3 jaar garantie gehanteerd en bij andere winkels 2. Sorry voor de verwarring. Maar dit probleem lijkt aan de binnenkant van het scherm te liggen, om exact aan te geven waar het probleem ligt durf ik niet zo snel te zeggen zonder de PC open te maken. Ik zou kunnen kijken of ik misschien iets over de PC kan vinden wat je eventueel kan helpen. Hiervoor heb ik het MSN nummer van de PC nodig. Deze staat meestal op de achterkant. 

 

Groetjes,

Girlnod

HelpMe
Beginner
Bericht 5 van 6
1.721 Weergaven
Bericht 5 van 6
1.721 Weergaven

WhatsApp Image 2021-10-03 at 12.25.46.jpegDag @Girlnod 

 

Hoop dat deze afbeelding helpt!

 

hoor graag meer van je.

 

Groet, 

 

Michael

Outy
Moderator
Bericht 6 van 6
1.661 Weergaven
Bericht 6 van 6
1.661 Weergaven

Hey @HelpMe 

 

Je afbeelding is voor ons niet zichtbaar, mogelijk is er een serienummer of persoonlijke gegevens op te zien?

Kun je eventueel je foto nogmaals uploaden en het serienummer en/of persoonlijke gegevens weghalen?

 

Groetjes,

Outy

5 ANTWOORDEN 5