annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

P5330e blackscreens

1 ANTWOORD 1
timmeh
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.575 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.575 Weergaven

P5330e blackscreens

Hallo,

Ik heb een nieuwe P5330e van nog geen jaar oud, en sinds het begin krijg ik bij het spelen van mijn games random zwarte schermen gedurende een paar seconden, waarna ik zware fps drops krijg.Ik speel World of Warcraft en Counterstrike Source,beiden games die mijn toestel meer dan behoorlijk kan draaien. Ik heb geprobeert om optimised of niet in te stellen; verse install van win 10 met default drivers;.. noem maar op, blijft gebeuren. Prestatie in Windows 10 staan op hoge prestatie, werkt niet als oplossing. Windows 10 geeft bij mijn weet geen foutmelding terug dus error code is moeilijk te achterhalen (ms ergens log file die ik kan doorgeven?).

De livechat met Nvidia kwam neer op het feit dat ze het probleem niet herkennen van hun uit (staan nogtans van 2014 en eerder posts op hun forum dat dit gebeurt bij de 750ti).. dus probeer ik het nu via deze weg op te lossen.

Iemand die met het zelfde probleem zat en een oplossing gevonden heeft? Met vriendelijke groeten,

 

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
1.553 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.553 Weergaven

Hoi @timmeh

 

Vreemd dat dat bij Nvidia niet bekend is, ik vind inderdaad best een hoop topics met mensen met vergelijkbare problemen met de 750TI. Als oplossingen kom ik tegen het vervangen van de Voeding (lijkt me echter sterk dat deze te zwak is in een compleet systeem), het vervangen van de koelpasta (zou nog wel eens een probleem met eventuele garantie kunnen opleveren als je daar zelf mee gaat spelen), en het eventueel underclocken van de kaart, dit laatste is wellicht wel iets wat je eventueel zelf kunt proberen, staat best duidelijk omschreven op deze link.

Groetjes, 

Anu

1 ANTWOORD 1