annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe pc Medion Akoya E62029

1 ANTWOORD 1
alain63
Newcomer
Bericht 1 van 2
1.319 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.319 Weergaven

Nieuwe pc Medion Akoya E62029

Hey

 

Vandaag deze pc aangeschaft, ik de handleiding staat er dat er een hot-swap sata wisselslede zou bijzitten ,maar die heb ik nergens in de verpakking gevonden.Zit die er standaard bij of moet je die bijkopen ?

Waar kan ik zoiets vinden ?

 

Alvast bedankt

 

1 ANTWOORD 1
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 2
1.316 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.316 Weergaven

Hallo @alain63  en welkom

Het frame is optioneel, je hebt het niet

 

1. Informatie over deze gebruiksaanwijzing

Hartelijk dank dat u voor ons product hebt gekozen. Wij wensen u veel plezier met het apparaat.Lees de gebruiksaanwijzing en de veiligheidsvoorschriften aandachtig door, voordat u het apparaat in gebruik neemt. Neem de waarschuwingen op het apparaat en in de gebruiksaanwijzing in acht.Houd de gebruiksaanwijzing altijd binnen handbereik. Als u het apparaat verkoopt of doorgeeft, geef dan ook altijd deze gebruiksaanwijzing mee omdat deze een essentieel onderdeel is van het product.Deze gebruiksaanwijzing bevat beschrijvingen van verschillende pc-modellen en hun onderdelen. Gegevens die specifiek zijn voor het door u aangeschafte model, kunt u vinden in de meegeleverde bijlage.

 

Hot-swap wisselslede voor harde schijven*

 

Aansluiten

De vermelde aansluitingen en uitrustingskenmerken hoeven bij uw pc niet allemaal aanwezig te zijn.Alle aansluitingen en uitrustingskenmerken die zijn gemarkeerd met een sterretje (*), kunnen afhankelijk van het model van de pc variëren. Welke aansluitingen en uitrustingskenmerken uw pc heeft, kunt u vinden in het meegeleverde gegevensblad. Punten die niet van toepassing zijn, kunt u overslaan.

 

doei Fishtown

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
1 ANTWOORD 1