annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn e5051 doet helemaal niets.

5 ANTWOORDEN 5
TSW
New Voice
Bericht 1 van 6
43.551 Weergaven
Bericht 1 van 6
43.551 Weergaven

Mijn e5051 doet helemaal niets.

Mijn PC doet helemaal niets meer, ik had updates voor windows binnen gehaald en de computer afgesloten. Deze ging updates installeren en daarna zou deze zich zelf af gaan sluiten. Dat heeft ie dus gedaan. Zo ernstig dat hij zelfs niet meer aan wil. De pc doet niets bij inschakelen. Helemaal niets, geen lampje, geen geluidje niets, en nu?
5 ANTWOORDEN 5
Contessa
Explorer
Bericht 2 van 6
43.542 Weergaven
Bericht 2 van 6
43.542 Weergaven

Hallo @TSW

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
Anu
Scientist
Bericht 3 van 6
43.303 Weergaven
Bericht 3 van 6
43.303 Weergaven

Hoi TSW, ik kan me moeilijk voorstellen dat een Windows update ervoor zorgt dat een pc helemaal niet aangaat, dan zou ik eerder denken aan een toevallige samenloop van omstandigheden. Heb je alle voor de hand liggende zaken al uitgesloten? Stopcontact en kabels nakijken, even kijken of de schakelaar van de voeding wel op 1 staat? Heb je het systeem al eens ontladen, door de stekker eruit te halen, dan een paar keer op de aanknop te duwen, stekker weer aansluiten en nogmaal starten? Als je dit doet, zou het lampje van de aanknop ook even aan moeten gaan als je de stekker weer inplugt. Gebeurt dit wel? Groetjes, Anu
TSW
New Voice
Bericht 4 van 6
43.253 Weergaven
Bericht 4 van 6
43.253 Weergaven

Hallo Anu, ik heb het "ontladen" eens geprobeerd, maar dat maakt verder geen verschil, had me eerlijk gezegd ook verbaasd als het wel het probleem zou oplossen, een Pc zonder stroom proberen aan te zetten haalt in mijn ogen niets uit. De schakelaar staat gewoon op 1 en de kabel zit erin, maar de PC doet nog altijd niets, zelfs geen ledje op de monitor of zo. Nog andere ideeen?
Iks-Jott
Superuser
Bericht 5 van 6
43.232 Weergaven
Bericht 5 van 6
43.232 Weergaven

Hoi @TSW, als ik dat allemaal zo lees, lijkt het me dat de voeding stuk is. Groetjes, Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
TSW
New Voice
Bericht 6 van 6
43.167 Weergaven
Bericht 6 van 6
43.167 Weergaven

Uhh, sorry jongens, ik moet me verontschuldigen, ben een beetje stom geweest. Blijkbaar stond de stekkerdoos waar alles opzit uit, deze hangt onder mn bureau, en daar kom ik normaal nooit aan dus daar heb ik ook verder niet aan gedacht om daarnaar te kijken. Ik heb ook geen idee hoe die opeens uitstond, maar het probleem is dus opgelost, Sorry!! En bedankt voor alle hulp!
5 ANTWOORDEN 5