annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION® AKOYA PC E36002 Performance PC Graphics card upgraden

OPGELOST
1 ANTWOORD 1
deBree
New Voice
Bericht 1 van 2
1.436 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.436 Weergaven

MEDION® AKOYA PC E36002 Performance PC Graphics card upgraden

Hoi,

ik heb gisteren een medion akoya pc E36002 performance pc besteld. Mijn vraag is kan ik de graphics card (Gt 1030) met een GTX 1650 Super of een RX 570 vervangen ? 

  • Processor: AMD Ryzen 3-3200G
  • Windows 10 Home
  • Videokaart: NVIDIA GeForce GT 1030
  • Geheugen: 8 GB RAM
  • Capaciteit: 256 GB SSD

met vriendelijke groet,

 

Lorenzo de Bree

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
WZwijger
Tutor
Bericht 2 van 2
1.412 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.412 Weergaven

@deBree Tot zover ik kan inschatten moet dit geen probleem zijn.

 

Vooraf het volgende doen:

Wanneer er reeds een grafische kaart inzit, deze vanzelfsprekend verwijderen, maar doe dat wel op een correcte wijze. Dus: stroom van de pc uit, stroomkabel losmaken, aan en uit knop aantal maal indrukken om restspanning te verwijderen. En bij voorkeur, jezelf aarden. Lees op internet even na hoe dat moet. 

 

Wat ook belangrijk is: kijk vooraf eens hoeveel ruimte je in je kast hebt voor de kaart, sommige kaarten zijn zo lang, dat ze misschien niet passen. Bij elke kaart staat vermeld hoe lang ze zijn.

Ook belangrijk: welke aansluitingen zitten er op je huidige monitor HDMI, VGA, DisplayPort, DVI.. Op je nieuwe kaart moet in ieder geval de aansluiting zitten van de monitor die je nu hebt, anders moet je daar ook een nieuwe voor kopen.

 

Wanneer je de nieuwe kaart hebt is de werkvolgorde als volgt:

 

1. Verwijder alle stuurprogramma's van de huidige kaart.

2. Schakel het systeem uit en zie de info hierboven.

3. Vervang de kaart.

4. Zet het systeem aan.

5. Installeer de nieuwe drivers voor de kaart (Windows 10 zal dit al automatisch doen, maar bezoek de website van de fabrikant van de kaart, of ga naar nvidia of amd voor hun drivers, deze zijn vaak meer uitgebreid.).

6. Controleer of alles werkt.

 

Succes met het vervangen van je kaart en veel Gameplezier, want ik denk dat dit de reden is dat je de kaart gaat vervangen 😉

 

Met vriendelijke groet,

WZwijger.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
WZwijger
Tutor
Bericht 2 van 2
1.413 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.413 Weergaven

@deBree Tot zover ik kan inschatten moet dit geen probleem zijn.

 

Vooraf het volgende doen:

Wanneer er reeds een grafische kaart inzit, deze vanzelfsprekend verwijderen, maar doe dat wel op een correcte wijze. Dus: stroom van de pc uit, stroomkabel losmaken, aan en uit knop aantal maal indrukken om restspanning te verwijderen. En bij voorkeur, jezelf aarden. Lees op internet even na hoe dat moet. 

 

Wat ook belangrijk is: kijk vooraf eens hoeveel ruimte je in je kast hebt voor de kaart, sommige kaarten zijn zo lang, dat ze misschien niet passen. Bij elke kaart staat vermeld hoe lang ze zijn.

Ook belangrijk: welke aansluitingen zitten er op je huidige monitor HDMI, VGA, DisplayPort, DVI.. Op je nieuwe kaart moet in ieder geval de aansluiting zitten van de monitor die je nu hebt, anders moet je daar ook een nieuwe voor kopen.

 

Wanneer je de nieuwe kaart hebt is de werkvolgorde als volgt:

 

1. Verwijder alle stuurprogramma's van de huidige kaart.

2. Schakel het systeem uit en zie de info hierboven.

3. Vervang de kaart.

4. Zet het systeem aan.

5. Installeer de nieuwe drivers voor de kaart (Windows 10 zal dit al automatisch doen, maar bezoek de website van de fabrikant van de kaart, of ga naar nvidia of amd voor hun drivers, deze zijn vaak meer uitgebreid.).

6. Controleer of alles werkt.

 

Succes met het vervangen van je kaart en veel Gameplezier, want ik denk dat dit de reden is dat je de kaart gaat vervangen 😉

 

Met vriendelijke groet,

WZwijger.

 

1 ANTWOORD 1