annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION AKOYA E62031 MD34460 BE gebruiks-LED defect

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
Alva
Beginner
Bericht 1 van 4
1.572 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.572 Weergaven

MEDION AKOYA E62031 MD34460 BE gebruiks-LED defect

Hallo
De blauwe gebruiks-LED heeft het sinds mijn aankoop enkele maanden terug steeds gedaan volgens pagina 25 van het handboek: "aan" in gebruik en "knipperen" in energiebesparingsmodus. Tot gisteren: de LED is altijd uit, ook als de PC in gebruik is en in besparingsmodus. Ik heb de PC al van het stroomnet gehaald en de powertoets enkele seconden ingedrukt, zonder resultaat. De PC werkt verder normaal. Heeft iemand hier ervaring mee?

Beste groeten. ALVA

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Teske
Mentor
Bericht 4 van 4
1.516 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.516 Weergaven

Hey @Alva

Wat fijn dat de LED het weer doet. 
Mocht je hier meer informatie over willen dan zou je contact op kunnen nemen met onze helpdesk. 

Dit kan via e-mail, chat of telefonisch. 

Groetjes Teske

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Teske
Mentor
Bericht 2 van 4
1.546 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.546 Weergaven

Beste @Alva

Heb je de Medion Service App al eens geprobeerd? 

Wat is hier uitgekomen? 

MEDION Service

Groetjes Teske 

Alva
Beginner
Bericht 3 van 4
1.536 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.536 Weergaven

Beste Teske

Bedankt voor je rectie. "As we speak", weliswaar gisterenavond laat, is de blauwe LED na enkele dagen terug wakker geworden.

Ik heb geen appdiagnoses laten uitvoeren omdat er bij de drie mogelijkheden werd aangegeven dit enkel te doen als er zich problemen voordoen of Windows niet goed werkt. Een uitgedoofde LED kwalificeer ik niet onder een probleem, de desktop werkt verder normaal. Er staat één update in de lijst van de service app, een preview update voor W11 en er is één waarschuwing "stuurprogramma", niet aanklikbaar.

Ik heb een oudere Medion desktop, een met de blauwe LED-driehoek op het frontpaneel, die al jaren zo goed als 24/7 draait telkens met de blauwe LED aan. Ik vond het raar dat de LED op het nieuwe toestel het al liet afweten in een unit die amper enkele uren heeft gedraaid. Beste groeten. Alex

Teske
Mentor
Bericht 4 van 4
1.517 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.517 Weergaven

Hey @Alva

Wat fijn dat de LED het weer doet. 
Mocht je hier meer informatie over willen dan zou je contact op kunnen nemen met onze helpdesk. 

Dit kan via e-mail, chat of telefonisch. 

Groetjes Teske

3 ANTWOORDEN 3