annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

AKOYA P66088 MD35092

3 ANTWOORDEN 3
leeur02
New Voice
Bericht 1 van 4
1.043 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.043 Weergaven

AKOYA P66088 MD35092

Ik heb deze Pc vorig jaar Mei 2021 gekocht, reeds vanaf het begin vertoonde deze Pc klachten zoals een spontane uitval die steeds regelmatiger voorkwam.
Inmiddels heb ik deze Pc reeds 2 maal opgestuurd voor reparatie, en ga ik deze Pc nu voor de 3e maal opsturen met opnieuw dezelfde klachten.
Draai nu op een hele oude Medion Pc met exact de zelfde configuratie, en deze werkt langzaam maar prima. 
De door mij gekocht Pc is een echte Maandagmorgen Pc.
Mijn vraag is wie heeft ook deze problemen ondervonden met deze Akoya Pc.

3 ANTWOORDEN 3
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 4
1.002 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.002 Weergaven

Hallo @leeur02, en welkom bij de community.

 

Het spijt me te horen dat u problemen heeft met uw PC direct na aankoop.

Kunt u specifieker zijn over de storingen, bijvoorbeeld, treedt het probleem alleen op bij bepaalde toepassingen.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
leeur02
New Voice
Bericht 3 van 4
996 Weergaven
Bericht 3 van 4
996 Weergaven

Deze Pc is een echt Maandag morgen Pc. Vanaf de 4e dag dat ik deze pc ontvangen heb gaf deze problemen. Na telkens bellen werd mij iedere keer geadviseerd om de Pc te resetten. Dit heb ik zeker 8 maal (telkens bellen) moeten doen en niet hielp. Ook heb ik het reparatie programma van Medion moeten draaien, en ook dit wilde niet het probleem oplossen. In middels heb ik deze Pc tweemaal ter reparatie aangeboden en is het moederbord vervangen en de laatste maal geheel onnodig de SSD kaart. (de pc wilde helemaal niets meer doen).
Nu heb ik deze Pc weer ter reparatie aangeboden, waarbij het probleem is dat hij telkens op verschillende momenten spontaan uitvalt. Dit kan vlak na het opstarten gebeuren, maar ook na enkele uren, en soms wel 5 maal per dag.
Ik heb telkens als ik de Pc aanbood ook een brief meegeleverd waarin ik het probleem heb uitgelegd, maar ik krijg de indruk dan men mij helemaal niet serieus neemt en gewoon niet naar mijn klacht luistert. Ook met een antwoord op mijn E-mails wordt helemaal niets gedaan.
Nu kreeg ik vandaag voor de tweede maal een onpersoonlijke E-mail met daarin dat mijn Pc beoordeeld gaat worden en dat ik dan een vervangend exemplaar zou krijgen of ik moet genoegen nemen met mijn geld retour naar de dagwaarden, wat ik belachelijk vind.
Ik had een Medion pc gekocht omdat ik reeds een Medion pc bezit (weliswaar heel oud 6 jaar) maar deze werk prima met exact dezelfde configuratie als die nieuwe Pc maar wel heel langzaam.  U begrijpt dat ik erg teleurgesteld ben in Medion en dat ik echt nooit meer een pc zal aanschaffen bij dit bedrijf.
Rob van Leeuwen

 

leeur02
New Voice
Bericht 4 van 4
929 Weergaven
Bericht 4 van 4
929 Weergaven

Heb deze Pc op 14 November voor de 3e keer moeten opsturen ter reparatie, (Na anderhalf jaar alleen maar problemen te hebben gehad). Hoor niets meer zie niets meer, wanneer ik ga bellen krijg ik een antwoord waar ik niets mee kan.
Waardeloos

3 ANTWOORDEN 3