annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Windows upgrade 20H2

1 ANTWOORD 1
Rohel
Beginner
Bericht 1 van 2
1.105 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.105 Weergaven

Windows upgrade 20H2

Goedemorgen,

ik heb een Medion Akoya P7645 en ik krijg de upgrade 20H2 niet werkend geïnstalleerd... na de upgrade start Windows niet meer op en moet ik

de laatste onderdelen upgrade verwijderen om weer een werkende PC te krijgen. Microsoft bied wel alle hulp en zij beweren nu dat de Bios door Medion bijgewerkt moet worden.

iemand een mening hierover? 

1 ANTWOORD 1
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 2
1.090 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.090 Weergaven

Hallo @Rohel 

 

Om wat specifieker advies te kunnen geven is het misschien beter om voortaan een MSN-nummer te gebruiken. 

Een BIOS-update wordt tegenwoordig niet meer apart aangeboden helaas. Microsoft neemt deze, indien nodig, mee in haar Windows update. 

 

Via Apparaatbeheer zou je kunnen kijken of bij 'Firmware' je de mogelijkheid hebt om het stuurprogramma bij te werken. Dit zou het BIOS dan naar die nieuwste versie moeten updaten. Is dit niet het geval dan is er ook geen nieuwe BIOS beschikbaar. 

 

Het lijkt erop dat dit systeem wel een recovery partitie heeft. Nadat je een backup van je gegevens hebt gemaakt zou je wellicht ervoor kunnen kiezen het toestel een keer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (F11 repeterend indrukken bij opstarten). Update via de instellingen vervolgens net zo lang totdat er geen updates meer beschikbaar zijn. Misschien dat een schone installatie wel goed werkt. 

 

Succes

REV

 

 

1 ANTWOORD 1