annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Windows 7 Home premium opnieuw op harde schijf installeren

3 ANTWOORDEN 3
Onka
Beginner
Bericht 1 van 4
4.086 Weergaven
Bericht 1 van 4
4.086 Weergaven

Windows 7 Home premium opnieuw op harde schijf installeren

De harde schijf van mijn Medion PC is gecrashed en ik heb daar nu een nieuwe voor geïnstalleerd. Recovery en dus de Windows installatie stonden op een d-partitie van dezelfde harde schijf. Daar kan ik dus niet meer bij.

Via Microsoft probeerde ik de officiële windowsversie te downloaden met de product key die op de Medion PC staat. Dit lukte niet en Microsoft verwees mij door naar de leverancier.

Een hulp vraag werd door Medion echter afgewezen omdat de garantietermijn is verstreken. Hoe kom ik nu aan een legitieme Windows 7 home premium versie met mijn product key? Of waar kan ik windows 7 home premium downloaden en met mijn product key activeren?

 

(ps als je je afvraagt hoe ik nu op internet ben: ik heb een oude windows XP versie tijdelijk op de harde schijf gezet. De pc werkt daarmee naar behoren.

3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
4.081 Weergaven
Bericht 2 van 4
4.081 Weergaven

Hoi @Onka

 

Als het goed is heb je bij je PC een product recovery disc gekregen, dit is de OEM windows 7 installatie DVD, hiermee kun je Windows volledig opnieuw installeren. Mocht je die DVD niet meer hebben, dan zou je kunnen kijken of in je omgeving misschien nog iemand zo'n OEM DVD heeft liggen van dezelfde versie van Windows, dan kun je die ook gebruiken in combinatie met je sleutel op de achterkant. OEM DVD's zijn inderdaad helaas niet verkrijgbaar via Microsoft, volgens mij krijg je die echt alleen bij de levering van een compleet systeem, niet los. 

 

Groetjes, 

Anu. 

Onka
Beginner
Bericht 3 van 4
4.046 Weergaven
Bericht 3 van 4
4.046 Weergaven

Het was een goed idee om na te vragen of iemand zo'n dvd heeft. In mijn kennissenkring zelfs. Dus het systeem draait weer.

Anu
Scientist
Bericht 4 van 4
4.017 Weergaven
Bericht 4 van 4
4.017 Weergaven

Top!, mooi dat het opgelost is :).

 

Groetjes, 

Anu

3 ANTWOORDEN 3