annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan/mag ik windows 11 draaien op "amd ryzen 5 1600" en "intel cor i5-4460 cpu @ 3.20gh" (Medion pc's

1 ANTWOORD 1
Cla
Trainee
Bericht 1 van 2
1.796 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.796 Weergaven

Kan/mag ik windows 11 draaien op "amd ryzen 5 1600" en "intel cor i5-4460 cpu @ 3.20gh" (Medion pc's

Ik lees zovele verhalen/artikels over windows 11 ... en jammer genoeg zijn er toch wel processors die uit de range van up te daten computers vallen.

Zo heb ik oa "amd ryzen 5 1600" processor die blijkbaar niet ondersteund word?

 

Loont het de moeite om momenteel naar een oplossing te zoeken en toch up te graden?

Of wacht ik beter nog wat af?

Indien ik het mag proberen ... welke weg raden jullie mij aan om te upgraden?

 

Ik heb nog een oudere (7 a 8 tal jaar oud) computer met een "intel core i5-4460 cpu @ 3.20gh" processor.

Ook Tpm word op deze pc niet ondersteund.

 

Dezelfde vraag voor deze computer!

Loont het de moeite om momenteel naar een oplossing te zoeken en toch up te graden?

Of wacht ik beter nog wat af?

 

Mvg

Cla

1 ANTWOORD 1
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 2
1.790 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.790 Weergaven

Hallo @Cla,

 

Wanneer je de Windows 11 upgrade download en de PC qua specificaties het niet aan kan dan kan het voor veel problemen zorgen dus het word eigenlijk afgeraden om de upgrade dan uit te voeren. Je zou kunnen kijken welke componenten allemaal niet overeenkomen met de minimale vereisten van windows 11. Dan kun je een afweging maken of het vervangen van de componenten het qua prijs verhouding waard is. 

 

Groetjes,

Girlnod.

1 ANTWOORD 1