abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

probleem met DAB+-projectiewekkerradio Medion Life P66258

4 ANTWORTEN 4
StephanH
Newcomer
Nachricht 1 von 5
3.717 Aufrufe
Nachricht 1 von 5
3.717 Aufrufe

probleem met DAB+-projectiewekkerradio Medion Life P66258

Bij het instellen van de wekker wordt het volledige menu correct doorlopen en onder de 'SNZ' door van de speeltijd van de radio wordt 90 ingegeven.

Echter de DAB radio blijft niet constant spelen en valt na 5 minuten uit om dan na een poosje opnieuw te beginnen spelen.  Graag de instelling om deze wekkerradio 90 minuten constant te laten spelen? 

4 ANTWORTEN 4
REV
Moderator Moderator
Moderator
Nachricht 2 von 5
3.600 Aufrufe
Nachricht 2 von 5
3.600 Aufrufe

Hallo @StephanH 

 

U kunt door op SNOOZE te drukken het weksignaal na de vooraf ingestelde tijd opnieuw laten weerklinken. Op de display verschijnt dan kort SNZ en de duur waarna opnieuw wordt gewekt.

 

Met vriendelijke groet

REV

R_Doe
Beginner
Nachricht 3 von 5
2.853 Aufrufe
Nachricht 3 von 5
2.853 Aufrufe

Inderdaad, wat je ook instelt als alarm, het toestel springt aan op het aangegeven tijdstip, maar stopt na 5 min en springt weer aan na 3 min.  Deze cyclus wordt voortdurend herhaald.  

Bij het uitgaan na 5 min verschijnt er kort SNZ 3.  Daardoor weet zeker dat ik dat niet ergens zelf ingesteld heb, want je kunt voor de snooze instelling niet lager gaan dan 5 min.

Fout in de software?

Zo kun je dat toestel uiteraard niet gebruiken hé.

R_Doe
Beginner
Nachricht 4 von 5
2.845 Aufrufe
Nachricht 4 von 5
2.845 Aufrufe

Bijkomende informatie:

 

Zoals zovelen denk ik, zou ik mijn wekkerradio willen instellen dat hij op een bepaald tijdstip aanspringt en dat de radio dan continu blijft spelen gedurende 1 uur ofzo tot ik hem manueel afzet of tot ik de snooze knop gebruik.  Hoe moet je dit doen?

 

Ik ben nu vrij zeker dat de wekkerfunctie een software fout bevat, namelijk de wekkerradio springt correct op op het ingegeven uur en gaat dan in een (foutieve) cyclus: 5 min aan, 3 min uit, 5 min aan, 3 min uit enz. (gedurende minstens een uur).  Vooral dat automatisch uitspringen na 5 minuten is niet normaal hé.

 

Als de wekker opspringt en je drukt dadelijk op de snooze knop, dan neemt de wekker inderdaad de door mij geprogrammeerde snooze over (in mijn geval om te testen 7 min).  En inderdaad de wekker springt dan weer aan na 7 min.  Maar hij doet dat slechts éénmaal en daarna vervalt de wekker weer in zijn foutieve cyclus (5 min aan, 3 min uit).

 

Ik heb ook een reset geprobeerd (via het menu system) en dit lost niks op.  Zelfde foutieve cyclus.

 

Ik heb ook uitdrukkelijk de sleeptimer op OFF gezet (stond standaard op 30 min).  Ook dit heeft geen invloed.  Zelfde foutieve cyclus.

 

 

Adeo
Beginner
Nachricht 5 von 5
2.780 Aufrufe
Nachricht 5 von 5
2.780 Aufrufe

Helemaal gelijk @R_Doe , knap vervelend dat dat ding na een paar minuten ermee ophoud, jammer dat je hier geen oplossing voor krijgt.

4 ANTWORTEN 4