annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WLAN-Internetradio Medion S85105(MD87805) valt soms uit

17 ANTWOORDEN 17
alain15
New Voice
Bericht 1 van 18
8.335 Weergaven
Bericht 1 van 18
8.335 Weergaven

WLAN-Internetradio Medion S85105(MD87805) valt soms uit

Mijn radio valt soms volledig uit en start dan volledig weer op juist deed deze radio het zelfs 2 keer na elkaar dat alle lichtjes en muziek uitgaan en dan terug op start ik luister naar 

Ik heb zelf eens mijn internetverbinding verbroken maar dan stopt de muziek en de radio blijft aan dus daar ligt het niet aan.

17 ANTWOORDEN 17
alain-a
Beginner
Bericht 11 van 18
3.584 Weergaven
Bericht 11 van 18
3.584 Weergaven

Kunnen jullie die toestellen eens zelf testen want al die toestellen doend at draadloos verbinden en laten aanstaan misschien dat jullie dan toch ergens een probleem ontdekken. 

Snorlax
Tutor
Bericht 12 van 18
3.564 Weergaven
Bericht 12 van 18
3.564 Weergaven

Hoi @alain-a,

 

Misschien een vreemde vraag, maar wordt er bij beide radio's geluisterd naar hetzelfde internet radio station, of komt dit eigenlijk bij alle radio stations voor?

Mocht het bij verschillende radio stations voorkomen is het toch verstandig om even contact op te nemen met Medion en daar het verzoek te doen of ze je radio intern willen testen.

 

Groet,

Snorlax

alain-a
Beginner
Bericht 13 van 18
3.561 Weergaven
Bericht 13 van 18
3.561 Weergaven

Ja naar dezelfde radio Medion radio valt volledig uit dan komt er op het scherm de naam Medion en daarna springt die aan en komt er op verbinding maken. Dus de radio valt als het ware volledig uit en start dan terug op. De vorige deed dat ook want we hebben nu eigenlijk een 2de. Ik heb al eens via de modem de internet verbinding afgezet en als ikd at doet blijven beide radio's aan staan maar heb ik dus op beide radio's geen muziek dus aan de internetverbinding ligt het niet want dan zou de Medio radio ook moeten uitvallen zelfs met het instellen zenders vast leggen viel die radio al uit op het internet de vorige ook ik heb dus een vermoeden dat het aan al jullie toestellen ligt misschien eens draadloos testen en dat jullie dan de fout kunnen opsporen. Ik heb proximus en heb verbonden met de knop op de modem die ik moest indrukken voor draadloos te verbinden.

Snorlax
Tutor
Bericht 14 van 18
3.539 Weergaven
Bericht 14 van 18
3.539 Weergaven

Hoi @alain-a,

 

Ik wilde eigenlijk weten of je met beide radio's naar hetzelfde radiostation luistert?

Of heb je op beide radio's een ander radiostation staan?

Misschien kan het ook helpen om je modem/router een keer kort van de spanning af te halen en opnieuw te laten starten. 

 

Groet,

Snorlax

alain-a
Beginner
Bericht 15 van 18
3.519 Weergaven
Bericht 15 van 18
3.519 Weergaven

Alle 2 staan het op het zelfde radiostation medion radio valt gewoon volledig uit dus scherm van medion komt er dan op en na een minuut komt er dan op verbinden. De vorige radio die we probeerde die deed het wel veel meer dan deze deze doet het ook maar in mindere mate. Als ik zelf de verbining verbreek dan blijft de radio gewoon op staan en valt deze niet uit maar komt er direct op zoeken en dat komt ook op het andere toestel ik heb eerder een vermoeden dat het een bug is. Ik heb een proximus lijn. Naar proximus heb ik al gebeld maar die zeggen dat het aan de radio ligt.

Snorlax
Tutor
Bericht 16 van 18
3.515 Weergaven
Bericht 16 van 18
3.515 Weergaven

Hallo  @alain-a,

 

Probeer toch eens kort je modem/router spanningsloos te maken en opnieuw op te starten.

Zet daarna beide radio's op een ander station en test of deze nog steeds uitvallen.

Op deze manier kun je uitsluiten of het probleem niet veroorzaakt wordt door het radio station.

 

Groet,

Snorlax

alain15
New Voice
Bericht 17 van 18
3.505 Weergaven
Bericht 17 van 18
3.505 Weergaven

Ok dus modem volledig uitschakelen.

Ik heb nog wel een opmerking is dat een nieuw of oud toestel wat we gekocht hebben want ik vind dit type toestel niet op jullie website. 

Mvg,

Snorlax
Tutor
Bericht 18 van 18
3.476 Weergaven
Bericht 18 van 18
3.476 Weergaven

Hallo @alain15,

 

Waarschijnlijk zoek je in het shop gedeelte naar het artikel. In dit gedeelte vindt je alleen de producten terug welke je momenteel direct via Medion kunt kopen.

De MD87805 is eind 2019 nog door Aldi verkocht geworden.

 

Groet,

Snorlax

17 ANTWOORDEN 17