annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volumeprobleem met Medion Live P85111

2 ANTWOORDEN 2
ruud
Trainee
Bericht 1 van 3
3.143 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.143 Weergaven

Volumeprobleem met Medion Live P85111

Hallo,

 

Ik heb een probleem met de pas door mij aangeschafte wekkerradio Medion Life P85111.

 

Kwa mogelijkheden is het een GEWELDIG apparaat, maar de draaiknoppen zijn erg fragiel en als ik 1 keer klik, dan gaat de cursor soms wel 2 tot 3 plaatsen verder i.p.v. 1. Gelukkig is dit niet met de afstandsbediening, dus dit is oplosbaar.

 

Het volume is een groter probleem.

Stand 2 is te zacht, maar stand 3 is te hard voor 's avonds laat.

Mijns insziens kan dit met een firmware update opgelost worden (meer stappen met de volume instelling maken) maar gaat dit ook wel gebeuren? Ik hoop dat laatste echt, want ik wil het apparaat niet meer kwijt. Het werkt verder fenomenaal.

 

Ook de vraag of meer mensen dit herkennen.

 

Groet,

Ruud.

2 ANTWOORDEN 2
Paulusch
Trainee
Bericht 2 van 3
2.924 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.924 Weergaven

Hi Ruud,

dat met die draaiknop verspringing heb ik ook gemerkt inderdaad,

maar niet echt storend aangezien ik veel meer de app of de afstandsbediening gebruik.
Ik moet zeggen: Mooi vormgegeven en zeer degelijke afstandsbediening vind ik het. Evenals de P85111 zelf.
Thumbs up voor Medion.  😉

 

Wat je wel kunt doen voor het volume 'probleem' is de Equalizer wat naar jouw wens te fine-tunen om het volume verschil wat te verzachten (althans het gevoelsvolume, zeg maar, Loudness zou ik ook uitzetten in dat geval)

Misschien heb je dat al gedaan, maar toch mijn tip bij deze   😉

ruud
Trainee
Bericht 3 van 3
2.919 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.919 Weergaven

Hallo Paulusch,

 

Bedankt voor de tip, ik zal daar eens naar kijken.

Maar liever zie ik toch een firmware update, die het volume in meerdere stappen verdeeld.

 

Het geluid vindt ik namelijk heel goed zoals het nu is.

Zou daar liever niets aan veranderen met de Eq.

 

 

Groet,

Ruud.

 

 

2 ANTWOORDEN 2