annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pairen van internet radio

4 ANTWOORDEN 4
Freddyke
Trainee
Bericht 1 van 5
3.401 Weergaven
Bericht 1 van 5
3.401 Weergaven

Pairen van internet radio

Ik heb een stekker-Inernetradio  "Medion Life E85032".

Ik ondervind problemen met het pairen van de luidspreker met de  internetradio : soms gaat het vrij vlot , maar dikwijls lukt het niet. 

Kent er iemand een oplossing om dit altijd probleemloos te kunnen doen ? 

4 ANTWOORDEN 4
Anu
Scientist
Bericht 2 van 5
3.395 Weergaven
Bericht 2 van 5
3.395 Weergaven

Hoi @Freddyke

 

Ik heb zelf de radio niet, dus ik kan niet uit ervaring spreken, maar wat gebeurd er precies als het niet lukt? Is dit bij specifieke stations of kun je uberhaupt geen zenders ontvangen dan? Krijg je misschien iets van een foutmelding te zien?

En heb je op dat moment wel verbinding met wifi? Maakt het verschil waar in huis je verbinding probeert te maken (dichter bij de router etc?)

 

Groetjes, 

Anu 

Freddyke
Trainee
Bericht 3 van 5
3.391 Weergaven
Bericht 3 van 5
3.391 Weergaven

Kudas, 

Het radiogedeelte maakt perfect verbinding met internet en met de radiozenders. 

Het gaat om de luidspreker  ( die is draadloos verbonden met het radiogedeelte) , die moet "gepaired" worden met de radio om het geluid te kunnen weergeven en soms lukt dit na enkele seconden en soms duurt dit minuten vooraleer er geluid uit de luidspreker komt; 

Heeft niets te maken met de keuze van de zender of wat dan ook. 

Anu
Scientist
Bericht 4 van 5
3.358 Weergaven
Bericht 4 van 5
3.358 Weergaven

Hoi @Freddyke

 

Mijn fout, ik heb het probleem inderdaad helemaal verkeerd begrepen. 

Als ik het goed begrijp zou de radio met de speaker moeten pairen door hem op de radio te klikken en dan in te steken, en dan wachten tot de radio opgestart is. Ik zou zo niet weten wat je daaraan anders zou kunnen doen om dat te versnellen, of wat de vertraging veroorzaakt. De afstand moet in iedergeval niet het probleem zijn. Het enige wat ik me kan bedenken is dat er misschien andere signalen zijn die storen op het bluetooth signaal (denk aan Wifi, draadloze huistelefoons, magnetrons etc. ). Buiten dat heb ik geen idee, sorry!

 

Groetjes, 

Anu

 

 

Freddyke
Trainee
Bericht 5 van 5
3.316 Weergaven
Bericht 5 van 5
3.316 Weergaven

Probleem blijft dus....

Toestal is momenteel voor mij WAARDELOOS. 

Kontakt met het service center helpt ook voor geen moer. Zij adviseren om een "reset" te doen , alsof ik dat al niet gedaan heb. 

Ik vroeg om gebruik te kunnen maken van de garantie ( toestel is slechts 6 maanden oud), maar hierover krijg ik geen reactie !

 

4 ANTWOORDEN 4