abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Gestoorde ontvangst MD87805

9 ANTWORTEN 9
cicero46
Apprentice
Nachricht 1 von 10
3.123 Aufrufe
Nachricht 1 von 10
3.123 Aufrufe

Gestoorde ontvangst MD87805

Beste leden

Gisteren mijn MD87805 terug gekregen na deze een tweede maal voor herstelling te hebben opgestuurd.

Momenteel werkt alles perfect en hopelijk blijft dit ook zo.

Ik hou jullie verder op de hoogte van het verdere verloop.

Ik waardeer ook tenzeerste de naverkoopdienst van Medion.

9 ANTWORTEN 9
REV
Moderator Moderator
Moderator
Nachricht 2 von 10
3.121 Aufrufe
Nachricht 2 von 10
3.121 Aufrufe

Hallo @cicero46,

 

Dit is fijn om te horen. Laten we van uit gaan dat alles nu verder goed zal gaan.

Mochten er onverhoopt toch problemen ontstaan dan zal Medion ongetwijfeld haar uiterste best doen het zo goed mogelijk op te lossen.

 

Hartelijke groet,

REV

Dabo
Beginner
Nachricht 3 von 10
2.903 Aufrufe
Nachricht 3 von 10
2.903 Aufrufe

Waar moet de radio naartoegestuurd worden?  Mijn toestel doet om de haverklap een heropstart.

cicero46
Apprentice
Nachricht 4 von 10
2.894 Aufrufe
Nachricht 4 von 10
2.894 Aufrufe

Beste

Ik heb mijn toestel al 2 maal opgestuurd maar er is nog niets verandert.Bij momenten valt de ontvangst 10 keer per dag uit,en op wifi en DAB.

Soms heb ik een week zonder storing.Het is weggesmeten geld om dit toestel te kopen.

Girlnod
Moderator
Nachricht 5 von 10
2.874 Aufrufe
Nachricht 5 von 10
2.874 Aufrufe

Hallo @Dabo 

 

Om een product op te sturen kun je het beste eerst contact opnemen met het Medion Service Center. Zij zullen kijken of het probleem op te lossen valt zonder een reparatie. Mocht er een reparatie nodig zijn dan zullen zij de juiste documenten voor je aanmaken zodat het product kosteloos kan worden opgestuurd.

 

Groetjes, 

Girlnod. 

Girlnod
Moderator
Nachricht 6 von 10
2.867 Aufrufe
Nachricht 6 von 10
2.867 Aufrufe

Hallo @cicero46 

 

Wat vervelend om te horen dat het na 2 keer repareren nog niet is opgelost. Hoe lang werkt het apparaat ongeveer correct na een reparatie? Misschien zitten er storende signalen in de buurt waardoor de radio problemen blijft hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je het beste weer contact opnemen met Medion zelf zodat zij kunnen nakijken waarom het probleem blijft terug komen na 2 reparaties. Dan kunnen ze eventueel ook meekijken wat er exact gerepareerd is geweest en waar ze op kunnen letten bij een eventuele volgende reparatie.

 

Groetjes,

Girlnod.

cicero46
Apprentice
Nachricht 7 von 10
2.846 Aufrufe
Nachricht 7 von 10
2.846 Aufrufe

Beste

Ik heb het toestel al op verschillende plaatsen gezet met hetzelfde resultaat,wegvallen van signaal en terug opstarten en de melding:netwerk niet gereed.

Soms gebeurt dat meermaals per dag,soms een of twee keer maar nooit een storingsvrije dag.

Op DAB en FM is het ook zo.

Bij een toestel van een ander merk gebeurt dit niet.

Girlnod
Moderator
Nachricht 8 von 10
2.836 Aufrufe
Nachricht 8 von 10
2.836 Aufrufe

Hallo @cicero46 

 

Dan klinkt het inderdaad alsof er iets defect is in de hardware. Helaas zou ik niet met 100% zekerheid kunnen zeggen wat er precies defect is. Hier zou inderdaad goed naar gekeken moeten worden zodat het probleem permanent verholpen gaat worden zodat dit niet blijft voorkomen. Heb je nog contact gehad met Medion hierover?

 

Groetjes,

Girlnod. 

cicero46
Apprentice
Nachricht 9 von 10
2.825 Aufrufe
Nachricht 9 von 10
2.825 Aufrufe

Nee,maar telkens het toestel terugkomt staat in het rapport:niets gevonden.Bij hen geen storing.

Outy
Moderator
Nachricht 10 von 10
2.808 Aufrufe
Nachricht 10 von 10
2.808 Aufrufe

Hey @cicero46 

 

Ik weet niet of jou toestel de mogelijkheid heeft om een USB-stick te testen?

Zo ja, gebeurd daar hetzelfde mee?

 

Groetjes,

Outy

9 ANTWORTEN 9