annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Batterijen geen effect - Medion Life E66265 (MD 43147) radio/CD-speler

4 ANTWOORDEN 4
F34SP30i
New Voice
Bericht 1 van 5
1.538 Weergaven
Bericht 1 van 5
1.538 Weergaven

Batterijen geen effect - Medion Life E66265 (MD 43147) radio/CD-speler

Ik heb kortgeleden een Medion Life E66265 (MD 43147) radio/CD-speler aangeschaft en ik ben op zich heel tevreden over dit apparaat. Er is echter één klein dingetje wat niet helemaal goed lijkt te werken.

 

De radio werkt in principe via een aansluiting op het stopcontact en blijft op stand-by staan wanneer hij niet in gebruik is en de stekker nog wel in het stopcontact zit. Wanneer de stekker echter uit het stopcontact gehaald wordt gaat de radio helemaal uit.

Nu is het zo dat de tijd steeds weergegeven blijft worden en bepaalde instellingen bewaard blijven zolang de radio op stand-by blijft staan en niet helemaal uitgeschakeld wordt. Om het toch mogelijk te maken om de stekker uit het stopcontact te halen zonder de tijdsweergave en instellingen te verliezen kunnen er twee kleine AAA batterijen in de radio gedaan worden die er voor moeten zorgen dat hij toch op stand-by blijft staan als er geen stroom vanuit het stopcontact komt.

 

Dit lijkt bij mij echter niet te werken. Als ik batterijen in de radio doe en daarna de stekker uit het stopcontact haal gaat de radio toch gewoon uit en moet ik alles weer opnieuw instellen als ik hem weer inschakel.

Ik heb het met twee verschillende setjes batterijen geprobeerd die beide in andere apparaten wel werken. Ook is er niks bijzonders te zien aan het batterijvakje. De aansluitpunten zijn niet vuil of geblokkeerd o.i.d.

 

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

4 ANTWOORDEN 4
Outy
Moderator
Bericht 2 van 5
1.530 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.530 Weergaven

Hey @F34SP30i 

 

Heb je eventueel een msn nummer?

Dit staat normaal op de achter of onderkant van het apparaat.

 

Groetjes,

Outy

F34SP30i
New Voice
Bericht 3 van 5
1.523 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.523 Weergaven

Het MSN-nummer is 5006 0358.

Outy
Moderator
Bericht 4 van 5
1.492 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.492 Weergaven

Hey @F34SP30i 

 

Misschien een stomme vraag maar zitten de batterijen er juist ingestoken? 

Het komt wel eens voor dat ze er verkeerd om in gedaan worden namelijk.

 

Mocht dit niet het geval zijn zou ik contact opnemen met het service centrum, dan kunnen zij nog stappen met je doornemen of eventueel kijken of het apparaat kapot is.

NL: 0900-2352534 (Lokaal tarief)

BE: 02-2006198 (lokaal tarief)

 

Groetjes,

Outy

F34SP30i
New Voice
Bericht 5 van 5
1.489 Weergaven
Bericht 5 van 5
1.489 Weergaven

De batterijen zitten er correct in, dus daar ligt het niet aan. Ik zal dan maar contact opnemen met het servicecentrum. In ieder geval bedankt voor het meedenken!

4 ANTWOORDEN 4