annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hulp gezocht voor het juist installeren van Medion Control Center op Erazer X7847 MSN 30022242

2 ANTWOORDEN 2
Jaan
New Voice
Bericht 1 van 3
3.048 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.048 Weergaven

Hulp gezocht voor het juist installeren van Medion Control Center op Erazer X7847 MSN 30022242

Ik kocht onlangs de Medion Erazer X7847 MSN 30022242.
Ik heb windows 10 naar de laatste versie geüpdatet en de drivers voor het model via de medion website gedownload en geinstalleerd.
Nu zit ik met een probleem qua control center. Bij het installeren hiervan zijn een hele lijst bestanden uitgepakt naar Program Files (x86) > Hotkey.
Screenshot1.png

Maar nu weet ik niet of hiervan 1 programma kan worden gemaakt met een shortkey of hoe al die toepassingen op de juiste manier kunnen geïnstalleerd worden.
Het voornaamste voor mij hierbij is dat ik het RGB toetsenbord kan uitzetten samen met de touchpad.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd en mijn hotkeys werkten even tot een heropstart, ik kon toen tijdelijk de kleuren veranderen/uitzetten van het toestenbord via Gamefeet en KBColorpicker maar dit buggde heel erg hard (Touchpad kreeg ik bijvoorbeeld nooit uit).

Hieronder bijvoorbeeld KBColorpicker settings die niets veranderd:

Screenshot2.png

 

Alvast bedankt en hopelijk kan iemand mij helpen om dat controlecenter deftig aan de gang te krijgen.

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
3.036 Weergaven
Bericht 2 van 3
3.036 Weergaven

Hoi @Jaan

 

Ik heb geen notebook waar deze software op draait, dus ik kan het niet voor je nakijken, maar ik vermoed dat je in je taakbalk rechtsondering het controllcenter zelf zou moeten kunnen terugvinden? Gamefeet etc. zijn volgens mij allemaal losse onderdelen van dit controll center die in dat programma ingeladen worden. Geen idee of dat verschil maakt als je het los opstart tegenover via het controllcenter, maar lijk me iig de moeite waard om eens te proberen.

 

Groetjes, 

Anu

Jaan
New Voice
Bericht 3 van 3
3.027 Weergaven
Bericht 3 van 3
3.027 Weergaven

Hey @Anu

Ik heb eens gekeken tussen de verborgen pictogrammen maar ook daar is het niet te besporen bij opstart en zelfs niet nadat ik erna Controlcenter.exe en een heleboel van de andere toepassingen open.
Screenshot3.png
Ik zit echt met de handen in het haar. Zou een volledige clean install van Windows 10 misschien kunnen helpen? Liever niet natuurlijk.
Alvast bedankt voor het antwoord.

Groeten,
Jaan

2 ANTWOORDEN 2