annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toetsenbord defekt

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
ceasefire
New Voice
Bericht 1 van 5
1.149 Weergaven
Bericht 1 van 5
1.149 Weergaven

Toetsenbord defekt

Hoe kom ik aan een toetsenbord van mijn laptop?
Ik heb een MEDION S15447 / MSN30027614 / MD61676

via de (gebruikersvijandige?)  site van medion lukt het mij helaas niet. Tot 4x toe een formulier ingevuld .... hierna krijg krijg je een foutmelding

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
ceasefire
New Voice
Bericht 3 van 5
1.073 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.073 Weergaven

Heb inmiddels bij Medion een toetsenbord besteld ( incl rack die moest erbij...😟) een dikke €70 kwijt

 Al wel bericht dat ze de betaling binnen hebben maar heb het toetsenbord helaas nog steeds niet binnen.

Snel zijn ze niet bij Medion

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Teske
Mentor
Bericht 2 van 5
1.130 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.130 Weergaven

Beste @ceasefire

 

We zijn de losse onderdelen voor je nagegaan maar helaas hebben we deze niet los op voorraad. 

Wat we wel aan kunnen bieden is een reparatie. Mocht het buiten de garantie vallen dan zal er een prijsopgave opgesteld worden.

Als je hier gebruikt van wilt maken dan zou je hiervoor contact op kunnen nemen met onze service helpdesk. 

 

Groetjes Teske 

ceasefire
New Voice
Bericht 3 van 5
1.074 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.074 Weergaven

Heb inmiddels bij Medion een toetsenbord besteld ( incl rack die moest erbij...😟) een dikke €70 kwijt

 Al wel bericht dat ze de betaling binnen hebben maar heb het toetsenbord helaas nog steeds niet binnen.

Snel zijn ze niet bij Medion

ceasefire
New Voice
Bericht 4 van 5
970 Weergaven
Bericht 4 van 5
970 Weergaven

LS,

Ik heb bij Medion een nieuw toetsenbord besteld en ook betaald. 

Zonder dat het mij is meegedeeld is dit geld weer teruggestort op mijn rekening...

Daar kwam ik naar ruim een week achter omdat ik niets hoorde van Medion

Een medewerker van Medion Nederland heeft , nadat ik hierover geklaagd had, mij gebeld en heeft bij Medion Duitsland navraag gedaan of men daar ook een toetsenbord  voor mij had. ( het blijkt volgens die mail  dat daar nog 17 stuks op voorraad waren)

hieronder de mail die verstuurd is van Medion Nederland naar Medion Duitsland:

" > MSN des angefragten Materials 30027614
>
> Betreff: Bestellanfrage ungelistete Artikel
>
> Bemerkung:
> Hello,
>
> Can you release the following order part for the customer.
> The item is in stock 17 times but cannot yet be ordered at the service shop
> MSN 40080265  NBC TOP CASE W/KB NL V4 PG M15T
>
> Thanks in advance. " 

Van Medion Duitsland het onderstaande antwoord:

" Sehr geehrte Kundschaft,

vielen Dank für Ihre Anfrage für das Erwerben eins spezifischen Ersatzteils in unserem Service-Shop.

Wir bitten Sie um Entschuldigung für die verspätete Antwort zu Ihrem Anliegen. Aufgrund eines erhöhten Aufkommens kann es aktuell leider zu Verzögerungen kommen.

Das von Ihnen gewünschte Ersatzteil mit der MSN 40080265 befindet sich nicht in der Teile-Liste zu Ihrem MEDION AKOYA S15447 (MD61676) und ist auch nicht als mögliche Alternative vorgesehen. Aus diesem Grund ist dieser Ersatzteil nicht in unserem Service-Shop sichtbar, eine Freigabe nicht möglich.

Sollten Sie noch weitere Fragen haben, so stehen wir Ihnen gerne rund um die Uhr zur Verfügung.

MEDION Qualitätsbefragung: Bewerten Sie bitte meine E-Mail-Antwort.
Zu unserer Serviceumfrage gelangen Sie über diesen Link.
Vielen Dank im Voraus für Ihre Kritik, Ihre Anregungen und Ihr Lob.

Bei Rückfragen zu diesem Thema antworten Sie bitte auf meine E-Mail.

Geben Sie bitte bei weiteren Kontaktaufnahmen immer Ihre Kundennummer 241611515 an.

Wir wünschen Ihnen ein schönes Wochenende.

Mit freundlichen Grüßen

MEDION AG

*******
Team Serviceshop " 

Een on-be-grij- pe-lijk antwoord.....

Wat een geweldige service van Medion 😭

Omdat het item niet in de lijst staat van de service shop kan ik geen toetsenbord krijgen....
Heb je een laptop van bijna 3 jaar , geen garantie meer en dat begrijp ik.

Maar dat ze geen reserve onderdelen willen sturen , die ze wél op voorraad hebben vind ik ongelooflijk waardeloos😡

Ik zit nu met een laptop die ik niet fatsoenlijk gebruiken kan.

 KAN MEDION NU WERKELIJK GEEN TOETSENBORD REGELEN??

 

Vriendelijke groet
C.Feijer

 

Maverick
Contributor
Bericht 5 van 5
931 Weergaven
Bericht 5 van 5
931 Weergaven

Hallo @ceasefire

 

Helaas is door onze collega's aangegeven dat het vervangende toetsenbord niet past op je notebook, onze excuses hiervoor. Wij hebben geen alternatieven voor het toetsenbord. 

De enige optie die wij je nu nog kunnen aanbieden is een reparatie. Wanneer je hiermee akkoord gaat zal deze voor je aangemaakt worden. Wanneer we het notebook ontvangen hebben zal er een prijsopgave opgesteld en naar u toegestuurd worden. 

Wanneer de betaling ontvangen is zal de reparatie in gang gezet worden. 

 

Wanneer je akkoord bent met deze optie dan horen we het graag van je. 

 

Groeten Maverick

4 ANTWOORDEN 4