annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion TV vertoont sinds kort aan 1 kant donkerder beeld

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
streverke
New Voice
Bericht 1 van 4
426 Weergaven
Bericht 1 van 4
426 Weergaven

Medion TV vertoont sinds kort aan 1 kant donkerder beeld

In juni 2020 kochten wij de Medion life X16595 Tv aan. Sinds kort Vertoont het beeld aan de rechter kant een donkerder beeld. Het beeld vloeid over van gewoon naar donkerder. Geen vlek of streep. Alle supports die ik hier kon vinden reeds geprobeert zonder resultaat. Wie kan ons helpen? alvast bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 4
362 Weergaven
Bericht 2 van 4
362 Weergaven

@streverke ,

 

Heel vervelend dat je momenteel problemen ervaart met jouw televisie.

 

Je geeft aan dat je  alle supports die jij op onze community hebt kunnen vinden reeds geprobeerd heeft. Aangezien ik niet exact weet wat je al geprobeerd hebt, wil ik jou voor alle zekerheid het volgende advies geven:

 

Verwijder alle aangesloten apparaten (decoder, soundbar, DVD speler) en verwijder hierna de stekker voor minimaal 1 uur uit het stopcontact. Sluit na minimaal 1 uur de tv weer aan op het netstroom en open hierna het menu op de tv. Is de klacht op dat moment nog aanwezig, raad ik je aan de tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Je kunt de tv terugzetten naar de fabrieksinstellingen met de volgende instructies:

- Druk op de menutoets van de afstandsbediening
- Ga naar de instellingen
- Kies hier voor "Installatie"
- Kies voor "Eerste installatie"

De tv zal hierna herstarten. Hierna test je de tv uit met enkel een app bijvoorbeeld Netflix of Youtube of in het menu van de tv.

Is het probleem hierna niet meer aanwezig, raden wij u aan om de tv weer in te stellen en de eerdere aangesloten apparatuur één voor één weer aan te sluiten. Op deze wijze kan nagegaan worden of het probleem mogelijk door andere apparatuur of door een defecte aansluiting veroorzaakt wordt.

Mocht het probleem zich wél nog voordoen, raad ik je aan om te controleren of er mogelijk een software-update beschikbaar is voor uw toestel en deze uit te voeren.

 

Groet,

Paul2023

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 4
363 Weergaven
Bericht 2 van 4
363 Weergaven

@streverke ,

 

Heel vervelend dat je momenteel problemen ervaart met jouw televisie.

 

Je geeft aan dat je  alle supports die jij op onze community hebt kunnen vinden reeds geprobeerd heeft. Aangezien ik niet exact weet wat je al geprobeerd hebt, wil ik jou voor alle zekerheid het volgende advies geven:

 

Verwijder alle aangesloten apparaten (decoder, soundbar, DVD speler) en verwijder hierna de stekker voor minimaal 1 uur uit het stopcontact. Sluit na minimaal 1 uur de tv weer aan op het netstroom en open hierna het menu op de tv. Is de klacht op dat moment nog aanwezig, raad ik je aan de tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Je kunt de tv terugzetten naar de fabrieksinstellingen met de volgende instructies:

- Druk op de menutoets van de afstandsbediening
- Ga naar de instellingen
- Kies hier voor "Installatie"
- Kies voor "Eerste installatie"

De tv zal hierna herstarten. Hierna test je de tv uit met enkel een app bijvoorbeeld Netflix of Youtube of in het menu van de tv.

Is het probleem hierna niet meer aanwezig, raden wij u aan om de tv weer in te stellen en de eerdere aangesloten apparatuur één voor één weer aan te sluiten. Op deze wijze kan nagegaan worden of het probleem mogelijk door andere apparatuur of door een defecte aansluiting veroorzaakt wordt.

Mocht het probleem zich wél nog voordoen, raad ik je aan om te controleren of er mogelijk een software-update beschikbaar is voor uw toestel en deze uit te voeren.

 

Groet,

Paul2023

streverke
New Voice
Bericht 3 van 4
345 Weergaven
Bericht 3 van 4
345 Weergaven

Beste Paul2023,

bedankt voor je reactie, ik had dit ook al geprobeerd maar niet in die volgorde.

Zal het opnieuw proberen en hopen dat het opgelost raakt.

Mvg

Streverke

streverke
New Voice
Bericht 4 van 4
150 Weergaven
Bericht 4 van 4
150 Weergaven

Pfff, zo jammer. Nog steeds hetzelfde probleem. Het raakt niet opgelost.

3 ANTWOORDEN 3