annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wifi

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
Roger59
Beginner
Bericht 1 van 5
1.064 Weergaven
Bericht 1 van 5
1.064 Weergaven

wifi

 
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
daddle
Superuser
Bericht 4 van 5
1.002 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.002 Weergaven

@Roger59 

 

Wij kunnen jouw niet helpen, als we niks van het setup weten. Welke PC, kommt I-net over Telenet middels een Kabel en TV- aansluiting of met een telefoonaansluiting en Router (Sorry, ik ken telenet niet, ben duits).

 

De fout moet in de configuratie van de PC líggen. Misschien staat de roeuter op 5 GHz, en de PC kan alleen 2,4H´GHz. 

Of staat de WPA-encryptie in de router op WPA III en kan de netwerkkaart in je pc alleen WPA II aan?

 

Maar als je zo zuinig bent met je communicatie over jouw apparatuur, dan kan (en wil) ik je niet verder helpen. 

Je kunt niet eisen dat we hier op het forum raadspelletjes spelen en tips geven met veel mitsen en maren, wat vervelend papierwerk en tijdverspilling zou betekenen.

 

Groetjes, daddle

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
daddle
Superuser
Bericht 2 van 5
1.056 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.056 Weergaven

@Roger59 

 

wifi ???

Roger59
Beginner
Bericht 3 van 5
1.007 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.007 Weergaven

sorry maar moest erbij ik heb geen wiffi meer op mijn pc en op de rest allemaal wel en is begonnen van als ik nieuwe modem van telenet geplaats heb 

daddle
Superuser
Bericht 4 van 5
1.003 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.003 Weergaven

@Roger59 

 

Wij kunnen jouw niet helpen, als we niks van het setup weten. Welke PC, kommt I-net over Telenet middels een Kabel en TV- aansluiting of met een telefoonaansluiting en Router (Sorry, ik ken telenet niet, ben duits).

 

De fout moet in de configuratie van de PC líggen. Misschien staat de roeuter op 5 GHz, en de PC kan alleen 2,4H´GHz. 

Of staat de WPA-encryptie in de router op WPA III en kan de netwerkkaart in je pc alleen WPA II aan?

 

Maar als je zo zuinig bent met je communicatie over jouw apparatuur, dan kan (en wil) ik je niet verder helpen. 

Je kunt niet eisen dat we hier op het forum raadspelletjes spelen en tips geven met veel mitsen en maren, wat vervelend papierwerk en tijdverspilling zou betekenen.

 

Groetjes, daddle

 

 

daddle
Superuser
Bericht 5 van 5
991 Weergaven
Bericht 5 van 5
991 Weergaven

@Roger59 

 

 

Ziemlich schreibfaul. Klappt es denn jetzt? Was soll denn die Ursache gewesen sein?

 

daddle

4 ANTWOORDEN 4