annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe sluit ik het toetsenbord en de muis van mijn K-730 / Mouse M136 Set aan?

Vraag

Hoe sluit ik het toetsenbord en de muis van mijn K-730 / Mouse M136 Set aan?

 


Antwoord

 

Koppelingsinstructie

Uw toetsenbord en muis zijn al vooraf gekoppeld, maar als de verbinding verbroken wordt, kunt u het toetsenbord en de muis als volgt opnieuw koppelen:

 

Toetsenbord opnieuw koppelen

Houd de toetsen  1 + 9 (toetsen op het numerieke gedeelte) ingedrukt totdat het toetsenbord naar de koppelingsmodus gaat (batterij-indicator blijft aan). Sluit de 2,4 GHz-ontvanger binnen 20 seconden aan op uw computer, de LED gaat onmiddellijk uit als het opnieuw koppelen is gelukt.

Het toetsenbord verlaat de koppelingsmodus als het opnieuw koppelen niet binnen 20 seconden is gelukt. LED gaat uit, probeer de bovenstaande stappen voor opnieuw koppelen opnieuw.

 

Muis opnieuw koppelen

Schakel de muis in, druk 3 seconden op de linker + middelste + rechtertoetsen , de muis gaat naar de koppelingsmodus (LED blijft branden). Sluit de 2,4 GHz-ontvanger binnen 20 seconden aan op uw computer, de LED gaat onmiddellijk uit als het opnieuw koppelen is gelukt.
De muis verlaat de koppelingsmodus als het opnieuw koppelen niet binnen 20 seconden is gelukt. LED gaat uit, probeer de bovenstaande stappen voor opnieuw koppelen opnieuw.

 


Versiegeschiedenis
laatst bijgewerkt:
‎16.05.2022 09:07
Bijgewerkt door:
Labels (1)
Medewerkers