annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem toetsenbord MD63490 laptop

OPGELOST
6 ANTWOORDEN 6
PdeFox
New Voice
Bericht 1 van 7
670 Weergaven
Bericht 1 van 7
670 Weergaven

Probleem toetsenbord MD63490 laptop

Sinds een paar dagen heeft mijn laptop toetsenbord een probleem. De 6 lijkt continue te worden aangeslagen terwijl ik niets doe. Dit maakt werken erg lastig, want de 6 wordt overal in veelvoud tussen gezet. Het is alleen de 6, als ik kijk in Word. Voor inloggen moet je heel snel typen. 

Heeft iemand dit eerder gehad en is dit hardware of software probleem? Kun je toetsenbord zelf vervangen en waar kan ik deze bestellen.

Bedankt voor reacties.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
PdeFox
New Voice
Bericht 7 van 7
333 Weergaven
Bericht 7 van 7
333 Weergaven

Na nog wat verder puzzelen zag ik in Sharpkey nog een 6 toets in de lijst staan, de nummerieke 6. Deze zit niet op mijn toetsenbord, maar deze toch uitgezet en nu lijkt het probleem weg te zijn. Hopelijk is dit een blijvende oplossing, bedankt voor jullie hulp. Het toetsenbord is via Medion helaas niet meer te verkrijgen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 7
666 Weergaven
Bericht 2 van 7
666 Weergaven

Hallo @PdeFox en welkom
Kijk in de Medion serviceshop of het toetsenbord daar aanwezig is of te bestellen is. Voer uw MSN-nummer in vanaf de computer.
zolang deze defect is probeer een programma te gebruiken om erachter te komen welke knop het precies is. http://www.tastaturtester.de/
sluit dan een externe aan. en deactiveer de "6" met het programma: SharpKey

https://www.chip.de/downloads/SharpKeys_63365483.html

dan kunt u het externe toetsenbord weer verwijderen
doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
daddle
Superuser
Bericht 3 van 7
665 Weergaven
Bericht 3 van 7
665 Weergaven

@PdeFox 

 

Dit lijkt wel stuk.

Maar bevoor we doorgaan, moet je nog even de MSN Nummer van je NB aangeven. Staat op een stikker op de bodem van de laptop.

 

groetjes, daddle

PdeFox
New Voice
Bericht 4 van 7
657 Weergaven
Bericht 4 van 7
657 Weergaven

MSN nummer is 30027823

PdeFox
New Voice
Bericht 5 van 7
527 Weergaven
Bericht 5 van 7
527 Weergaven

Bedankt voor de reactie, Sharpkeys gebruikt, het is wel veel beter, maar helaas komt er toch af en toe nog een 6 doorheen. Het is nu wel werkbaar, maar begrijp niet waarom er toch af en toe nog een 6 wordt geplaatst zonder dat ik iets doe. Nog een andere top om het helemaal op te lossen?

 

Helaas is een nieuw toetsenbord niet te vinden en vraag ik me af of het probleem dan wel echt is opgelost.

Giraffe_200
Contributor
Bericht 6 van 7
344 Weergaven
Bericht 6 van 7
344 Weergaven

Hi @PdeFox ,

 

Vervelend dat het probleem zich herhaalt, het lijkt erop dat dit een hardware defect is.
Je kan het beste contact opnemen met de helpdesk hiervoor. Te bereiken via 0900-2352534.

 

Groetjes, 

Giraffe

 

 

PdeFox
New Voice
Bericht 7 van 7
334 Weergaven
Bericht 7 van 7
334 Weergaven

Na nog wat verder puzzelen zag ik in Sharpkey nog een 6 toets in de lijst staan, de nummerieke 6. Deze zit niet op mijn toetsenbord, maar deze toch uitgezet en nu lijkt het probleem weg te zijn. Hopelijk is dit een blijvende oplossing, bedankt voor jullie hulp. Het toetsenbord is via Medion helaas niet meer te verkrijgen.

6 ANTWOORDEN 6