annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

i5 of i7 MEDION AKOYA P5341 F

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
Henry70
Beginner
Bericht 1 van 5
462 Weergaven
Bericht 1 van 5
462 Weergaven

i5 of i7 MEDION AKOYA P5341 F

Als ik in windows kijk naar systeem info, dan zie ik dat de pc een processor versie i5 heeft, maar op de pc zit een sticker met daarop i7, ook in de omschrijving op internet zie ik dat die i7 is. Het gaat om de MEDION AKOYA P5341 F snappen jullie het, welke intel zou het zijn? pc is 10 jaar oud

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Henry70
Beginner
Bericht 5 van 5
262 Weergaven
Bericht 5 van 5
262 Weergaven

ik geloof het nu wel dat het een i5 is, bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
daddle
Superuser
Bericht 2 van 5
457 Weergaven
Bericht 2 van 5
457 Weergaven

@Henry70 

 

Hi Henry.

Jij moet ons de MSN nummer van de PC mededelen. Die staat op een stikker, of op de achterkant of van onder op de bodem van de PC-behuizing. 

 

Twee PC models voor Nederland werden met een i7 geleverd, en twee andere voor Spanje hebben een i5.

 

Maar je kunt het eenvoudig zelf te weten komen.

Pers de Windows Toets plus X --> Instellingen -> Systeem en scroll naar beneden. De laatste vermelding in de lijst ist Info. Klik daarop, dann kun je zien welke processor je PC heeft,.

 

Groetjes, daddle

Henry70
Beginner
Bericht 3 van 5
446 Weergaven
Bericht 3 van 5
446 Weergaven

msn nummer is 18668010020647 hier had ik ook opgezocht, ik krijg de info dat het een i7 processor betreft

daddle
Superuser
Bericht 4 van 5
317 Weergaven
Bericht 4 van 5
317 Weergaven

@Henry70 

 


@Henry70  schrieb:

msn nummer is 18668010020647 hier had ik ook opgezocht, ik krijg de info dat het een i7 processor betreft


Deze nummer is niet de MSN nummer, maar de serial nummer. Ook de laatste 8 digits (cijfers) daarvan (10020647)  zijn niet de MSN van jouw PC.

 

Maar ik lees nog eens jouw post 1. Daar schreef je toch:




@Henry70  schrieb:

Als ik in windows kijk naar systeem info, dan zie ik dat de pc een processor versie i5 heeft, maar op de pc zit een sticker met daarop i7, ook in de omschrijving op internet zie ik dat die i7 is. 


Dit is de bepalende informatie. En dus heb je een Intel i5 in je PC. 

Het feit dat op een sticker op het deksel van de behuizing staat dat het een i7 is, geeft alleen maar aan dat het deksel ooit bij Medion verwisseld moet zijn.
Ik heb zelf een computer gekocht bij Medion als B-stock, en er stond een i3 op de deksel, ook al was het een computer met een Intel i5 processor.
Dit heeft zeker te maken met het feit dat bij B-stock of refurbished pc's met dezelfde behuizing bij controle van de pc in de werkplaats de deksel van de behuizing kan verwisseld worden. Of tijdens een reparatie.

 

Groetjes, daddle

Henry70
Beginner
Bericht 5 van 5
263 Weergaven
Bericht 5 van 5
263 Weergaven

ik geloof het nu wel dat het een i5 is, bedankt!

4 ANTWOORDEN 4