annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya P5334H sluit niet meer af.

3 ANTWOORDEN 3
JohnV
Beginner
Bericht 1 van 4
202 Weergaven
Bericht 1 van 4
202 Weergaven

Akoya P5334H sluit niet meer af.

Mijn Medion Akoya sluit niet meer af. Om uit te schakelen moet ik nu de startknop 10sec indrukken. Graag oplossing.

3 ANTWOORDEN 3
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 4
162 Weergaven
Bericht 2 van 4
162 Weergaven

@JohnV ,

 

Heel vervelend dat je jouw Medion Akoya PC P5334H niet meer op de normale manier uitgeschakeld krijgt.

Om een beter inzicht te krijgen in het probleem, wil ik je vragen om aan te geven wat er precies gebeurt wanneer je vanuit Windows het apparaat probeert uit te schakelen. Je kan eventueel ook een screenshot sturen in het geval er ook een foutmelding verschijnt. Graag zou ik daarbij, ook het MSN-nummer van jouw pc willen ontvangen.

 

Groet,

Paul2023

JohnV
Beginner
Bericht 3 van 4
130 Weergaven
Bericht 3 van 4
130 Weergaven

Hallo Paul, er verschijnt geen foutmelding, alles lijkt normaal, maar de pc zelf sluit niet af. Daartoe moet ik de aan-toets 10 sec ingedrukt houden. Heel hinderlijk.

SN B55201  0020101

Maverick
Contributor
Bericht 4 van 4
104 Weergaven
Bericht 4 van 4
104 Weergaven

hallo @JohnV 

 

Ik heb nog een aantal vragen voor u:

* Gebeurt er helemaal niets als u de pc afsluit?

* Sluit de pc wel Windows af maar gaat de pc zelf niet uit?

* Of blijft Windows hangen waardoor hij niet afsluit.

* Kunt u aangeven wat er gebeurt als u  <ctrl> <alt> < del> en dan op afsluiten drukt gebeurt er dan wel iets?

Tevens kunt u het volgende doen:

Schakel de pc in en begin direct te tikken op de F2- of delete toets. Indien correct uitgevoerd, zal het BIOS scherm getoond worden.
In het BIOS scherm kiest u voor de optie "Restore Defaults" (vaak terug te vinden in het menu ‘exit’).
Er verschijnt een pop-up met de tekst “Load Optimized Defaults”, bevestig de vraag met de letter Y (Yes). Hierna kiest u de optie “Save Changes and Exit” (Bij bepaalde BIOS versies staat hier alleen ‘Save & Exit”).

Als alternatief kunt u, wanneer u in het BIOS bent, op de F1 toets drukken en voor ‘Optimized Defaults” kiezen. Vervolgens kiest u voor “Save & Exit setup”.

 

met vriendelijke groet,

Maverick

3 ANTWOORDEN 3